
Kemari lanceert Up!-campagne en winactie voor FC Twente
Kemari Digital heeft in samenwerking met Brand Specials de Up!-campagne gelanceerd om het partnerschap tussen Univé Oost, Looping.nl en FC Twente te vieren. De campagne draait om FC Twente-sterren Michel Vlap en Lars Unnerstall en zet de samenwerking kracht bij met opvallende visuals en acties.
Kemari verzorgde diverse campagne-elementen, waaronder animaties en visuals voor de LED-boarding in het stadion van FC Twente, het ontwerp van bouwhekdoeken, en een artikel in Tubantia waarin het concept wordt uitgelicht. Ook ontwierp Kemari de opvallende wrap voor de FC Twente UP!.
Winactie: Maak kans op de FC Twente UP!
Als onderdeel van de campagne organiseren Looping.nl en FC Twente een exclusieve winactie: de FC Twente UP!, een auto ter waarde van €12.000,- inclusief een autoverzekering van Univé Oost. Daarnaast maken deelnemers kans op één van de tien exclusieve FC Twente-autohoezen.
Inschrijven kan tot en met 7 februari 2025 via www.fctwente.nl. De winnaars worden bekendgemaakt op 14 februari 2025.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AI aan de vergadertafel: bedreiging of kans?
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Kemari laat GelreDome digitale transformatie ondergaan
Elektramat en Kemari sluiten partnership met Enschede Marathon
Strategische denkkracht en Twentse daadkracht
Gepubliceerd door: Daan Dekkers