Katja Bauer Senior Consultant 3MO

3MO, marketing, communicatie en media adviesbureau, is kondigt aan dat Katja Bauer vanaf 1 april als senior consultant het 3MO team komt versterken.

Katja brengt een schat aan ervaring met zich mee als het gaat om het optimaliseren van klantbureau relaties en het opzetten van succesvolle samenwerkingen om tot effectievere marketing en communicatie te komen. Haar staat van dienst aan zowel bureau als adverteerders kant en haar uitgebreide netwerk zal onze capaciteit versterken om de effectiviteit van marketing en communicatie inspanningen voor onze klanten te maximaliseren. Daarnaast zal Katja nauw betrokken zijn bij het verder in de markt zetten van onze recent geïntroduceerde klant-bureau evaluatie tool, 3MO COLLAB.

Huib Bouma, Aranka Staijen en Ivonne Boumeester, partners van 3MO: "Door de ontwikkelingen in de markt zien we een toenemende behoefte bij klanten aan onafhankelijk advies over de effectiviteit van creatie. Hierbij spelen goede samenwerking en duidelijke processen zowel intern als met de bureaus een grote rol. Katja heeft haar sporen op dit gebied verdiend en is een welkome aanvulling voor 3MO bij het optimaliseren van samenwerkingen, uitvoeren van reviews/evaluaties en bij het begeleiden van pitches. Daarnaast past Katja als persoon erg goed bij 3MO en verheugen we ons om samen te gaan werken."

Katja Bauer: "Ik ben oprecht blij om vanaf nu deel uit te maken van het 3MO-team. De missie en drive van 3MO om marketeers te helpen om het allerbeste (creatieve) resultaat te halen uit de samenwerking met hun bureau(s) of inhouse teams, sluit naadloos aan bij mijn overtuigingen en doelstellingen. Ik kijk er enorm naar uit om met gelijkgestemde collega's te kunnen sparren en gezamenlijk te werken aan de allerbeste oplossingen voor onze opdrachtgevers."

Met de toevoeging van Katja Bauer blijft 3MO zich inzetten voor het bouwen van duurzame relaties ten behoeve van het succes van de klant.

www.3mo.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Anne-Marie Twigge: Gen Z wil voelen, niet scrollen

08-07-2025 | 10:30:00
In 2025 is IRL (In Real Life) het nieuwe premium en merken die dat snappen, bouwen geen campagnes maar cultmomenten.

Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid

07-07-2025 | 09:02:17
Nu de wereldhandel steeds volatieler wordt, bevinden marketing- en reclamebureaus zich op onbekend terrein.

Cees Faes: Purpose helpt je niet door de poort van Troje

07-07-2025 | 08:45:20
Maar stel nu dat de Grieken dat plan eerst hadden moeten voorleggen aan het Greek Center for Ethical Warfare & Equine Sensitivity.

Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van de NAVO-top

02-07-2025 | 10:23:26
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.