Kasper van Kooten start radioprogramma op GoodLIFE Radio

Acteur en cabaretier Kasper van Kooten start donderdag 15 mei met het radioprogramma Dr. GoodLIFE op GoodLIFE Radio. In het maandelijkse programma ontvangt hij gasten en praat hij over het effect van de seizoenen op mensen, relaties en levensplezier.

Van Kooten deelt daarnaast tips voor relaties, single zijn, familiebanden, vriendschappen en het dagelijks leven. Zijn gesprekken zijn gebaseerd op eigen ervaringen en observaties.

Boek en Swipefestival als inspiratie

Eind maart verscheen het boek Single, waarin Kasper van Kooten als single vader zijn datingervaringen beschrijft. In het boek combineert hij persoonlijke verhalen met inzichten uit de psychologie. Als Dr. Date geeft hij 69 tips voor een beter liefdesleven.

Van Kooten is ook bedenker van het Swipefestival, een ontmoetingsdag voor veertigplussers. Dit evenement biedt onder meer comedy, muziek, workshops en presentaties, gericht op het ontmoeten van nieuwe mensen.

Droomproject bij GoodLIFE Radio

Het presenteren van een radioprogramma stond al langer op het wensenlijstje van Kasper van Kooten. Kasper van Kooten: “Opgegroeid in radiostad Hilversum moést dit er een keer van komen. Waar kan ik als levenskunstenaar nou beter starten dan bij GoodLIFE Radio?”

Dr. GoodLIFE is elke derde donderdag van de maand tussen 16.00 en 17.00 uur te beluisteren op GoodLIFE Radio. De uitzendingen zijn daarna beschikbaar als podcast via de website van GoodLIFE Radio en de bekende podcastkanalen.

Eerste gast is Patrick Stoof

In de eerste aflevering is acteur en comedian Patrick Stoof te gast. Hij ontwikkelde voor het Swipefestival de workshop Dat-etiquette en maakt momenteel de podcast Vijftigers.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

European Media Freedom Act van kracht; nog geen Nederlands toezicht

08-08-2025 | 13:38:00
De European Media Freedom Act is van kracht geworden. De European Media Freedom Act gaat over regels omtrent pluriformiteit, transparantie en onafhankelijkheid in de mediasector. Nederlands toezicht op deze Europese verordening is echter nog niet geregeld

De Hypotheekshop kiest voor TheMerge

08-08-2025 | 10:04:00
De Hypotheekshop heeft gekozen voor TheMerge als creatief partner. De samenwerking resulteerde in een vernieuwde merkpositionering en een campagne

NMO Luistercijfers juli 2025: Qmusic blijft marktleider; op 13+ met NPO Radio 2

06-08-2025 | 18:34:00
Marketing Report heeft de juli 2025-maandcijfers verkregen uit het NMO Luisteronderzoek. Hieruit blijkt dat Qmusic het marktleiderschap heeft behouden in alle doelgroepen. Bij de meeste radiostations is er sprake van stabilisatie met wat lichte schommelingen

OHRA neemt afscheid van Joe Public en schrijft pitch uit

06-08-2025 | 13:30:00
Verzekeraar OHRA (onderdeel van NN Group) heeft afscheid genomen van creatief bureau Joe Public Amsterdam. Dit bevestigt Antoine Houtsma, Chief Creative Officer en oprichter van Joe Public Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Camera Operator/ Editor

06-08-2025 | 09:18:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior Camera Operator/ Editor - Amsterdam

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.