
Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne
Supermarktketen Jumbo is gestart met een landelijke campagne waarin de bakkerij centraal staat. Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.
Jumbo biedt naar eigen zeggen het grootste aanbod in vers brood in Nederland. Dat bestaat uit zowel het eigen merk als het foodmerk Jumbo’s, dat dagelijks in de winkel wordt afgebakken.
Tijdens de campagne introduceert Jumbo diverse nieuwe producten. Het gaat onder meer om Deense kaneelbroodjes, biologische baguettes, pistachecroissants en een barbecue kruimeltaartje. Deze producten zijn ontwikkeld onder begeleiding van de foodchefs van Jumbo en kunnen in de winkels worden geproefd.
Campagne via meerdere kanalen
De campagne wordt breed uitgerold via televisie, radio, online, print, outdoor en in alle winkels. De Jumbo-familie speelt opnieuw een rol in de communicatie. Alle banketproducten van Jumbo zijn vrij van dierlijke gelatine en vallen onder de garantie van de 7 Zekerheden, waaronder de geld-terug-regeling bij ontevredenheid.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma
Persuade ontwikkelt ondergoedcampagne voor Zeeman
Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak
Albert Heijn introduceert AI Assistent op de winkelvloer
Gepubliceerd door: Saskia van Weert