
Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne
Supermarktketen Jumbo is gestart met een landelijke campagne waarin de bakkerij centraal staat. Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.
Jumbo biedt naar eigen zeggen het grootste aanbod in vers brood in Nederland. Dat bestaat uit zowel het eigen merk als het foodmerk Jumbo’s, dat dagelijks in de winkel wordt afgebakken.
Tijdens de campagne introduceert Jumbo diverse nieuwe producten. Het gaat onder meer om Deense kaneelbroodjes, biologische baguettes, pistachecroissants en een barbecue kruimeltaartje. Deze producten zijn ontwikkeld onder begeleiding van de foodchefs van Jumbo en kunnen in de winkels worden geproefd.
Campagne via meerdere kanalen
De campagne wordt breed uitgerold via televisie, radio, online, print, outdoor en in alle winkels. De Jumbo-familie speelt opnieuw een rol in de communicatie. Alle banketproducten van Jumbo zijn vrij van dierlijke gelatine en vallen onder de garantie van de 7 Zekerheden, waaronder de geld-terug-regeling bij ontevredenheid.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Serviceplan en MediaMarkt starten gezamenlijke merkcampagne
mJourney lanceert whitepaper over toekomst fysieke retail
Inzichten in het koopgedrag van de Nederlandse consument
Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend
ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis
FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert