Juliette Hammana lanceert The Worklife Balance

Bureaus worden vaak gestart vanuit een passie voor creativiteit en ondernemerschap, maar groei brengt ook personeelsuitdagingen met zich mee. Juliette Hammana, oprichter van de people & culture-afdeling bij TBWA\NEBOKO, introduceert daarom The Worklife Balance: een flexibele oplossing die bureaus helpt bij deze uitdagingen.
Juliette Hammana: "Bureaus draaien op talent, maar zaken als groei en druk op de markt gaan bijna altijd gepaard met personeelsuitdagingen. Werkdruk stijgt, talent raakt ziek of vertrekt. De goede intenties zijn er, maar niet alle bureaus hebben de tijd, middelen of expertise om dit effectief aan te pakken. Tegenwoordig is een sterk people & culture-fundament geen luxe, maar een must voor duurzame groei. Met The Worklife Balance help ik bureaus een plek te creëren waar talent blijft, groeit en floreert, zodat zij zich volledig kunnen richten op wat ze het beste doen: geweldig werk maken." 
Investeren in een sterk people & culture-fundament, en daarmee een positieve employee-experience, kan zich niet alleen in tevreden medewerkers uitbetalen, maar ook in concrete kostenbesparingen: Het vertrek van één enkele werknemer kan een bedrijf bijvoorbeeld al 30.000 euro kosten. 

The Worklife Balance biedt drie soorten flexibele ondersteuning:
● People & culture-support: Van het opzetten van een efficiënt HR-fundament tot het verbeteren van thema’s zoals medewerkerstevredenheid, onboarding, interne communicatie en betrokkenheid (zowel op advies- als interimbasis).
● Coaching: Voor ambitieuze talenten die worstelen met stress, onzekerheid of persoonlijke groei.
● Externe Vertrouwenspersoon: Een veilige plek voor medewerkers om zorgen of problemen te bespreken.

Waarom investeren in je mensen?

Medewerkers zijn de motor van elk bedrijf. Gelukkige werknemers blijken productiever en zorgen voor minder verzuim, hogere betrokkenheid en betere resultaten. Dit leidt niet alleen tot krachtige campagnes en tevredenere klanten, maar ook tot een interne cultuur waar je trots op kunt zijn. Tevens zoekt de nieuwe generatie werkplekken die hen uitdagen en ondersteunen. Een win-win-win dus.

Voor wie?

The Worklife Balance is er voor alle creatieve bedrijven. Van kleine bureaus die een solide HR-fundament willen opbouwen tot grotere bureaus die specifieke onderdelen van hun employee-experience willen versterken of tijdelijke ondersteuning nodig hebben.

Juliette Hammana is arbeids- en organisatiepsychologe met ervaring in de creatieve industrie bij onder andere  TBWA\NEBOKO en RA*W.

Cogonez aan de slag voor Biota Nutri

04-07-2025 | 12:31:00
Biota Nutri heeft communicatiebureau Cogonez geselecteerd als strategisch partner.

Ik rookte nog weleens een jointje

04-07-2025 | 08:55:23
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

03-07-2025 | 12:21:03
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.