Jubileumuitgave Flair markeert 40 jaar
Flair viert het 40-jarig bestaan met een jubileumuitgave van 164 pagina’s. De redactie selecteerde opvallende verhalen uit het archief en kijkt vooruit naar de rol van het merk in de komende jaren.
De editie bundelt 40 persoonlijke verhalen van de afgelopen decennia en bevat interviews met bekende vrouwen die ook 40 zijn, onder wie Miljuschka Witzenhausen en Dionne Stax. Daarnaast vergelijkt het blad de positie van vrouwen nu met die in 1985.
Van printmerk naar multimediaal platform
Flair brengt al 40 jaar verhalen over onder meer verlies, seks, relaties, veerkracht en bijzondere levenservaringen. Het merk groeide uit tot een multimediale titel voor jonge Nederlandse vrouwen en bereikt maandelijks meer dan 800.000 vrouwen (Bron: NPMM 2025-II). Het motto Jouw leven, jouw keuzes benadrukt eigen regie in relaties, carrière, uiterlijk en levensstijl.
Naast publicaties zet Flair zich in voor maatschappelijke thema’s. Eerder dit jaar startte het merk een inzamelingsactie voor ondergoed en sokken voor blijf-van-mijn-lijfhuizen. Met de campagne #Spreekjeuit, samen met Libelle en Margriet, werd seksueel geweld bij vrouwen en mannen bespreekbaar gemaakt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer
Roularta Media Group: dalende omzetten en verliescijfers in H1, 2025
Belgische uitgevers voeren campagne om Belgisch te adverteren
Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken
Bod op Roularta Media Group nog niet voldoende
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wandelverhaal Optimel versterkt merkattitude met 10 procent
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Zuid- Holland
Van TV tot TikTok: hoe Nederland sport beleeft
Ad Alliance breidt Pauze Ad en addressable (DAR) uit
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert