
Jos van den Bergh Head of Brand Content & Strategy Europe XPENG
Jos van den Bergh is sinds februari Head of Brand Content & Strategy bij XPENG Europe. Hiervoor was hij Marketing Strategy Director bij CRC.
Jos van den Berg: "Voor mij was dit een mooie kans die ik niet voorbij kon laten gaan. Werken aan het op de kaart zetten van een relatief nieuw automerk is als automotive marketeer natuurlijk een heel mooie missie.
Hiermee ga ik na bijna vijf jaar weer terug naar de andere kant van de tafel. In mijn nieuwe rol ga ik de merkstrategie van het nog jonge automerk XPENG verder vormgeven. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam betekent dat samen met de landenteams het merk XPENG verder op de kaart zetten."
Jos van den Berg: "XPENG staat voor high end technology driven auto's die een joyful en sustainable experience bieden voor hun berijders. State of the art technology dus die het leven van mensen prettiger, gemakkelijker en ook leuker maakt. Op dit moment leveren we op de markten Noorwegen, Zweden, Denemarken en Nederland de modellen XPENG P7 en XPENG G9."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Gepubliceerd door: Bas Vlugt