Jorn Dost, Noa Meihuizen, Oscar von Ende en Sara Taha naar Home

Deze maand zijn vier medewerkers gestart bij Home, allen op de afdeling creatie. 

Jorn Dost, hiervoor zeven jaar creative bij Buutvrij for life waaronder twee jaar Creative Director, start ook hier als Creative Director. Hij gaat het bureau creatief versterken met zijn kennis over het maken van spraakmakende campagnes en activaties. Tegelijk met Jorn start Noa Meihuizen, Junior Creative en winnaar JongeHonden 2024.

Jorn Dost: "Na zeven fantastische jaren bij Buutvrij merkte ik dat het tijd werd voor een nieuwe uitdaging. Home heeft altijd dichtbij gestaan en voelt als een hele logische stap. Ik kijk er enorm naar uit om met dit getalenteerde team verhalen te creëren die opvallen en bijdragen aan positieve verandering."

Ook de content-tak wordt uitgebouwd. Met Oscar von Ende en Sara Taha. Oscar werkte eerder bij WeAreSocial, GoSpooky en The Best Social. Hij gaat bij Home verder groeien in zijn rol als Content Creative. Sara Taha start als Junior Content Creative.

Guy Lokhoff, Executive Creative Director & oprichter van Home: "Ik ben blij met deze uitbreiding van de creatieve vloer. Het zorgt ervoor dat we onze klanten nog beter kunnen bedienen met spraakmakend creatief werk. Zowel op contentvlak als campagnematig."

www.home.agency

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Blend en Home maken campagne voor Rookvrije Generatie

24-06-2025 | 16:08:54
De Rookvrije Generatie start een campagne waarin wordt ingezet op bewustwording rond de snelle opmars van nicotineproducten onder jongeren.

Sectorbreed onderzoek naar DE&I officieel van start

07-02-2025 | 08:00:00
Het onderzoek, dat drie weken duurt, heeft als doel diepgaand inzicht te verkrijgen in de mate waarin diversiteit en inclusie een rol speelt in zowel personeelsbeleid als campagne ontwikkeling binnen de sector.

Zeekr Europe kiest Home als social media-partner

15-02-2024 | 11:45:00
Het creatief bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de social media strategie bij de introductie van het elektrische automerk in Europa

Hammerfest wordt Home

16-01-2024 | 12:53:00
Het bureau besluit de naam te veranderen omdat Hammerfest ook actief wordt gebruikt door de Hammerskins, een neonazistische organisatie
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.