
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
[Marketing Report TV] Hoe 0to9 organisaties helpt om beloftes waar te maken
Joost van Gorsel, Creative Director bij 0to9, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.
Joost van Gorsel: “Wij bouwen communicatie altijd op het fundament van gemeten waarde: de waarden van een organisatie, het merk en de mensen. Daardoor ontstaat er synergie tussen interne en externe communicatie, en voorkom je dat je een mooi verhaal vertelt dat intern niet klopt. Als je 's avonds op de bank zit en je ziet een campagne van je werk, moet je denken: daar ben ik trots op, daar hoor ik bij. Dat is wat wij willen neerzetten – geen droomkasteel, maar een kasteel waarin mensen zich herkennen. En dat maakt je merk sterker, zowel voor klanten als voor medewerkers. ”
Bekijk de video hier:
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Tobias van Veen (Alpha Tango): We opereren liever als een voetbalteam dan als een groot bureau
Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
Martin Kok: Gebruik data, niet je onderbuik
Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen
Willemijn van Hussen (TAMBR): Audio is je merkstem
Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt
Charlotte Koeleman (Somention): Data maken budget vrij
Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers
Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken
Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Geen campagne is hetzelfde
Gepubliceerd door: Daan Dekkers