Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken
[Marketing Report TV] Hoe Serviceplan AI tastbaar maakt voor CMO’s
Christiaan van Betuw, CEO bij Serviceplan Group Netherlands, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Serviceplan AI begrijpelijk en werkbaar maakt voor marketeers, op basis van concrete experimenten en inzichten uit hun jaarlijks CMO-onderzoek.
Christiaan van Betuw: "AI is voor veel CMO’s zowel prioriteit als een bron van verwarring. Wij adviseren: breek het op in behapbare delen en begin met experimenteren. Binnen House of Communication hebben we AI concreet gemaakt in vijf toepassingsvelden, van insights tot creatie en activatie. Daarmee bieden we duidelijkheid én richting voor iedereen die AI in de praktijk wil toepassen. Zo maken we innovatie tastbaar en blijven we future positive."
Bekijk de video hier:
www.house-of-communication.com
Marketing Report TV is powered by Kaaps Film en Abovo Maxlead


Wij zijn Abovo Maxlead; 230 specialisten in marketing en media, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. We zijn het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. We zijn eigenzinnig. Eigenzinnig in marketing en media.
Van een full funnel, crossmediale marketingcampagne tot een nieuwe website, en van een verse huisstijl tot een complete omnichannel marketingstrategie; we kunnen het allemaal voor je maken. We zijn continu op zoek naar de meest effectieve marketing- en mediamix, in nauwe samenwerking met onze klanten. Omdat we alle disciplines onder één dak hebben zijn de lijnen kort en kunnen we je optimaal bedienen. We kennen elke markt als onze broekzak.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Willem-Albert Bol: Azerion wil het Europese alternatief voor Big Tech zijn
Sanne Demir en Jorine Idzinga: DCVF kiest eigen pad in creatie en technologie
Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect
Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken
Siel Verniers: Met Orbit houden bureaus grip op marge
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM
Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?
Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!
Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne
[Vacatures] Kinesso zoekt een AV Consultant
[Vacatures] Kinesso zoekt een Jr AV Consultant
[Vacatures] Initiative zoekt een Content & Partnerships Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers