
Johan van der Zanden: Ieder B’tje helpt
Albert Heijn vergroot bekendheid van B Corp en stimuleert bewuste keuzes in het schap
Albert Heijn lanceert de campagne Ieder B’tje helpt, gericht op het vergroten van de bekendheid van B Corp en het stimuleren van bewuste keuzes in het schap. Albert Heijn is sinds eind 2024 zelf B Corp gecertificeerd en trots onderdeel van deze beweging.
Bij diverse B Corp-merken in onze winkels kunnen klanten via een QR-code ontdekken hoe het merk zich inzet voor mens, milieu en maatschappij. Denk aan bijvoorbeeld Clipper (bescherming van bijen en vlinders), Alpro (lagere uitstoot) en Oma’s Soep (bestrijding van eenzaamheid).
In de grootste winkels is er ook gelegenheid om een aantal producten uit de campagne te proeven. Want: ieder B’tje helpt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediaplus wint mediacontract GORE-TEX in EMEA en VS
Veranderend koopgedrag stelt eisen aan FMCG-merken
Flik Flak ontwikkelt TikTok-strategie voor Dunkin’ Benelux
Secrid presenteert twee iconen uit kunstcollectie op wallets
Intertoys drie jaar lang hoofdpartner Sinterklaasfilm
Gepubliceerd door: Bas Vlugt