JOE verwelkomt Toine van Peperstraten met programma

Toine van Peperstraten gaat wekelijks programma maken op JOE. Hij is vanaf vrijdag 12 januari elke vrijdag tussen 16.00 en 18.00 uur te horen met het programma Top 40 Nummer 1 Hits. Ook Kimberley Dekker, Edwin Noorlander en Ingrid Perez krijgen een plek in de vaste programmering van JOE.

Top 40 Nummer 1 Hits met Toine van Peperstraten

Iwan Reuvekamp, Programmadirecteur JOE: "We zijn trots dat ook Toine voor JOE heeft gekozen en iedere vrijdag de Top 40 Nummer 1 Hits gaat presenteren. Je kent de nummer 1 hits allemaal en dus het ideale programma om je weekend te starten. Wederom een bewijs van de ambitie van JOE, 2024 wordt een prachtig jaar." 

Toine van Peperstraten: "Ik heb enorm veel zin om elke week het weekend in te luiden met de luisteraar. Samen duiken we elke vrijdag tussen 16.00 en 18.00 uur in de schatkist van de muziekgeschiedenis met Top 40 Nummer 1 Hits."

Kimberley Dekker & Edwin Noorlander vaste plek in de programmering van JOE

Kimberley Dekker en Edwin Noorlander krijgen een eigen programma in de vaste programmering van JOE. Kimberley maakt op dit moment de ochtendshow en als Coen Swijnenberg en Sander Lantinga starten, verhuist zij naar de middag van 13.00 tot 16.00 uur. Hiermee begint ze aan een nieuw avontuur bij JOE en laat ze Qmusic achter zich. Edwin Noorlander blijft zowel op Qmusic als JOE te horen en neemt uiteindelijk van maandag tot en met donderdag het tijdslot 19.00 tot 22.00 uur voor zijn rekening. Ingrid Perez zal iedere vrijdag, na de Top 40 nummer 1 hits, te horen zijn tussen 18.00 en 20.00 uur. Hiermee is de programmering doordeweeks compleet. Daniel Smulders zal in de toekomst één van de vaste stemmen in het weekend van JOE worden. 

Nieuwe start met Kai Merckx en Dennis Ruyer

Vlak na de lancering van JOE afgelopen september werd Dennis Ruyer als eerste naam in de vaste programmering bekendgemaakt. Hij is vanaf maandag 15 januari te horen op maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 13.00 uur. Ook radio-dj Kai Merckx trapt in het nieuwe jaar af met zijn eigen programma op JOE. Hij presenteert vanaf 26 februari elke maandag tot en met donderdag de middagshow tussen 16.00 en 19.00 uur. 

www.joe.nl

www.dpgmediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Van TV tot TikTok: hoe Nederland sport beleeft

04-11-2025 | 17:26:12
DPG Media voerde in juni 2025 samen met Panel Inzicht een onderzoek uit naar de sportbeleving van 500 Nederlanders tussen de 20 en 70 jaar.

Ad Alliance breidt Pauze Ad en addressable (DAR) uit

03-11-2025 | 19:18:00
Ad Alliance breidt de Pauze Ad uit op streamingdienst HBO Max, brengt addressable reclame bij RTL4 op Videoland (Dynamic Ad Replacement) en introduceert de Play Ident bij Videoland

Whazzup?! in Media #9: Media in de verkiezingsstrijd

31-10-2025 | 08:00:00
In deze aflevering buigen René Zeedijk en Roger Verdurmen zich over de polarisatie binnen het politieke landschap en de rol van media hierin.

Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen

30-10-2025 | 10:29:00
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven

[Vacatures] DPG Media zoekt een Operationeel Projectmanager Magazines

30-10-2025 | 08:56:00
DPG Media is per direct op zoek naar Operationeel Projectmanager Magazines (7 maanden) - Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.