Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global
Marketing Report LinkedIn Weekend Report 23 maart 2025
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn-posts van afgelopen week.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Whitepaper VML: hoe digitale transformatie wél slaagt
VML heeft een whitepaper uitgebracht waarin het bureau de belangrijkste oorzaken onderzocht waarom digitale transformatieprojecten vaak niet lukken
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Nicole Verkade: AI-video daagt merken creatief uit
Wat voorheen weken aan productie vroeg, kan nu in een paar dagen worden gemaakt, zonder camera, crew of draaidag.
[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt