Joe Public ontwikkelt social content voor Cup-a-Soup

Cup-a-Soup richt zich met een campagne op sociale media tot werkend Nederland. De boodschap: voorkom de bekende dip rond vier uur met een warme kom soep.

De campagne is ontwikkeld door Joe Public. Centraal staat het herkenbare moment halverwege de middag, waarbij Cup-a-Soup zich opnieuw positioneert als de oplossing voor een energieboost.

Social content gericht op herkenning

Met een knipoog herinnert de campagne mensen eraan dat het tijd is voor soep. De bekende slogan 4 uur Cup-a-Soup speelt hierin een centrale rol.

De campagne is inmiddels live op verschillende sociale platforms.

 

www.joepublic.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Peter van Wijnaerde: C-levels snakken naar anders

21-04-2025 | 09:00:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden

Peter van Wijnaerde: Onze AI-toekomst maken we zelf

14-04-2025 | 08:45:00
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over AI-spel, werkgeluk, waarheid, wendbaarheid en mogelijkheden

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Joe Public ontwikkelt paascampagne voor ALDI

08-04-2025 | 12:57:00
De supermarkt speelt in op een herkenbaar moment tijdens het boodschappen doen: het zoeken naar eieren in de winkel.

Loyalty schuift weer naar voren

07-04-2025 | 08:29:00
Waar vroeger alle hoop lag bij campagnes en performance, belt men nu het loyalty-team.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.