Joe Public ontwikkelt social content voor Cup-a-Soup

Cup-a-Soup richt zich met een campagne op sociale media tot werkend Nederland. De boodschap: voorkom de bekende dip rond vier uur met een warme kom soep.

De campagne is ontwikkeld door Joe Public. Centraal staat het herkenbare moment halverwege de middag, waarbij Cup-a-Soup zich opnieuw positioneert als de oplossing voor een energieboost.

Social content gericht op herkenning

Met een knipoog herinnert de campagne mensen eraan dat het tijd is voor soep. De bekende slogan 4 uur Cup-a-Soup speelt hierin een centrale rol.

De campagne is inmiddels live op verschillende sociale platforms.

 

www.joepublic.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Adverteerders zetten aanzienlijk minder in op televisie en verschuiven naar digitale media

10-08-2025 | 15:33:00
In de Verenigde Staten daalde de lineaire tv-reclamebesteding tussen 2021 en 2024 met gemiddeld 3,5 procent per jaar

[Forum] Sydney Sweeney has great jeans

07-08-2025 | 13:08:00
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne Sydney Sweeney has great jeans campagne

OHRA neemt afscheid van Joe Public en schrijft pitch uit

06-08-2025 | 13:30:00
Verzekeraar OHRA (onderdeel van NN Group) heeft afscheid genomen van creatief bureau Joe Public Amsterdam. Dit bevestigt Antoine Houtsma, Chief Creative Officer en oprichter van Joe Public Amsterdam

Peter van Wijnaerde: Dat is waar corporate logica breekt

01-08-2025 | 10:48:00
Minecraft zag eruit als een downgrade. Geen verhaal. Geen fancy graphics. Geen realisme. Gewoon blokjes. Toch werd het de bestverkochte game ooit.

Peter van Wijnaerde: Al minstens 100 marketeers geloven hetzelfde

28-07-2025 | 10:08:00
Ze zijn al met honderd, onze gasten van Time To Make Sense. Op papier doen ze allemaal hetzelfde: marketing.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.