Joe Public ontwikkelt OHRA campagne met opnieuw stresskippen Roos en Matthijs

OHRA heeft een door Joe Public ontwikkelde campagne gelanceerd met opnieuw Roos en Matthijs als stresskippen in de hoofdrol.

De campagne bevat naast de tv-commercial ook online video’s, een radiocommercial en een serie 3D-animaties waarin andere voordelen van de OHRA Zorgverzekering worden belicht.

De campagne haakt in op een voor velen herkenbaar probleem: je bent door je rug gegaan of hebt een ander fysiek probleem en wordt door je huisarts doorverwezen, maar moet vervolgens lang wachten voordat je behandeld kan worden. En als je maanden uit de running bent, kunnen de muren langzaam op je afkomen...

De campagne wil benadrukken dat een zorgverzekering van OHRA de mogelijheid biedt om zonder extra kosten naar elk ziekenhuis, fysiotherapeut of specialistische kliniek te kunnen. Oftewel dat men met de OHRA-verzekering zelf kan kiezen door wie behandeld te worden.

De campagne is een vervolg op de campagne van een maand geleden met een kwaadwaardige A.I. Chatbot.

Credits

Verantwoordelijk bij OHRA: Nynke Nijkamp, Rens Engelen, Brenda Gerritsen, Leonore van Knippenberg, Twan Cijnssen, Sharon Mos | Bureau: Joe Public | Creatie: Ruben van Dijk, Mats Wilke | Strategie: Thecla Schaeffer | Account: Jolies van Rijn, Maaike van ‘t Klooster | Designer: Jeroen Icks | Producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen | Productiemaatschappij: Holy Fools | Producer: Wikke van der Burg, Koen van der Knaap | Regisseur: Jelle de Jonge | Production Design: Pieter Christiaan | DOP: Robbie van Brussel | Edit: MRTN | Online: Ton Habraken | Grading: Crabsalad |  Geluidsstudio: Public Audio | Animatie: Colorbleed | Media: Mindshare

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.