Joe Public drie keer genomineerd bij Ster Gouden Loeki voor goede doelen
De eerste genomineerden voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend. Opvallend is dat Joe Public drie van de zes nominaties binnen heeft in deze categorie.
Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze zes commercials uit de eerste helft van 2024 maken kans op de prijs.
30x Ster Gouden Loeki
De Ster Gouden Loeki van 2024 wordt de dertigste editie van de publieksprijs voor reclame. In 1995 erd de prijs voor het eerst uitgereikt aan KLM voor hun commercial Zwanen (van PMSvW/Y&R) en in de jaren daarna zijn vele reclames beloond met deze publieksprijs.
Bij de vijfentwintigste editie zijn de Ster Zilveren Loeki en de Ster Bronzen Loeki geïntroduceerd. Bij de 30e editie krijgt de categorie goede doelen een eigen publieksprijs.
De genomineerden in alfabetische volgorde:
Dierenbescherming & Here met Dieren met en zonder naam
KiKa & Joe Public met Voetballer
Nationaal Huidfonds met Verklein je risico op huidkanker. Weren, kleren, smeren.
Stichting ALS Nederland & Joe Public met Juliette
Stichting Kinderziekenhuizen van Oranje & Joe Public met Kinderziekenhuizen van Oranje
Stichting Wakker Dier & Howdy en All hands on deck met Sloopmelk
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ster presenteert eerste Kerstreclame Première op primetime
NPO: Draadstaal, Kassa, Flikken Rotterdam, 3op Reis en Groenteman & Van Roosmalen weg per 2027
Demissionair BBB-minister Gouke Moes breidt lineaire Ster-reclame weer uit
Ster presenteert tarieven en plannen voor mediajaar 2026
SEO Impactanalyse: Verruiming Ster gaat vooral ten koste van Nederlandse spelers
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen