Joe Public Belgium ontwikkelt branding Lokerse Feesten

Joe Public Belgium heeft na een gewonnen pitch de branding ontwikkeld voor de Lokerse Feesten. Dit muziekfestival bestaat in 2025 50 jaar. De samenwerking tussen Joe Public Belgium en Lokerse Feesten zal minstens 3 jaar duren.  

Op zondag 11 augustus 2024 werd na de afsluiter van de editie 2024 een tipje van de sluier gelicht met de videoteaser voor het aanwezige publiek op het plein. 

Martijn Leenaers, Head of Design bij Joe Public Belgium: “Aan de slag gaan met een dynamisch medium als muziek en dat mogen combineren met het unieke karakter van de Lokerse Feesten is iets waar we als bureau enorm naar uitkijken. ​​We kozen voor een kleurrijke en dynamische branding die continu in beweging blijft en dansend door de stad trekt. Hiermee willen we de volgende 3 jaar de toon zetten voor een modern 10-daags stadsfestival, waar zowel de vele bezoekers, de trouwe vrijwilligers als alle bewoners van Lokeren zich in kunnen terugvinden.”

Steven Latré, woordvoerder van Lokerse Feesten: “De Lokerse Feesten staat voor een uiteenlopend muziekpalet, gaande van popmuziek over rock en dance tot metal en punk met een grote variatie aan namen als Phoenix, Chris Isaak, Pixies, Paul Kalkbrenner, Korn, Pommelien Thijs of Massive Attack, … Voor 50 jaar Lokerse Feesten in 2025 willen we graag alles uit de kast halen, en daar hoort een nieuwe frissere huisstijl bij. We zijn bijzonder blij met de nieuwe branding. Het is speels, tijdloos en we voelen dat we hiermee een nieuwe weg kunnen inslaan. Toen we zondag de huisstijl voor het eerst toonden op het plein, zag ik meteen enthousiaste reacties.”

Joe Public Belgium is onderdeel van Springbok groep.

www.joepublic.be

www.springbokagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Merken500, new Currency for Brands

11-11-2025 | 09:36:00
De wereld in 2025 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld innemen, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs, hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen.

Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor

03-11-2025 | 11:20:00
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.

Peter van Wijnaerde: Schorpioen is de laagst gemene deler

27-10-2025 | 09:00:18
Lang voordat we pixels personaliseerden en audiences definieerden, maakten we reclame voor iedereen. Écht iedereen.

Emma Reunes: Cringe is cancelled

20-10-2025 | 09:13:00
Toen ik een tiener was, voelde een TikTok maken als gevaarlijk terrein. Eén foute move en je werd al snel uitgelachen

Peter van Wijnaerde: Een like is geen connectie

13-10-2025 | 08:52:40
De wereld bestaat uit duidelijke, gedefinieerde buckets. Algoritmes, politici en marketeers houden daarvan. 
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.