
Joe Public Amsterdam ontwikkelt campagne voor het Nederlands Openluchtmuseum
Joe Public Amsterdam heeft de campagne Waar kom jij vandaan? voor het Nederlands Openlucht Museum ontwikkeld. Hierin staat de geschiedenis die Nederlanders met elkaar delen, centraal. De campagne is te zien en te horen op radio, tv en op social media.
Jezelf kunnen herkennen
In de uitingen wordt teruggekeken naar het dagelijks leven in Nederland. Met een meer of minder recent verleden, waarin mensen zichzelf kunnen herkennen. Maar waarin ook de mogelijkheid wordt gegeven anderen beter te leren kennen. Ouders en grootouders, buren, klasgenoten oftewel Nederlanders die overal vandaan komen met een historie. De pay-off van de campagne luidt: Beleef jouw geschiedenis in het Nederlands Openluchtmuseum.
Credits
Klant: Nederlands OpenluchtmuseumVerantwoordelijk bij klant: Carola van der Woude, Mariëlle Kraak-Kuipers, Gwen Brenkman | Bureau: Joe Public Amsterdam | Strategie: Jeroen van Eck | Creatie: Marcel Hartog, Edward Romunde | Account: Maaike van ‘t Klooster | Agency producer: Dylan Driessen | Productiemaatschappij: Joe Public Shoot | Regie: Antoine Houtsma, Jordy Tempelman | Producer: Fiona Jacob | DOP: Jordy Tempelman | Edit: Gert-Willem Visser | Geluid: Soundcircus | Grading: Jelle Prins
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Gepubliceerd door: David de Jong