Jeroen Verkroost verlaat Holland Casino

Jeroen Verkroost vertrekt per 1 mei 2025 bij Holland Casino. Hij trad in februari 2021 aan als Directeur Digitale Transformatie. In de afgelopen vier jaar speelde hij een sleutelrol in de digitale transformatie van het kansspelplatform.

Jeroen Verkroost: "Niemand is groter dan de club. In de herstructurering van het hoofdkantoor die we met ons directieteam vormgegeven hebben vervalt mijn functie als directeur digitale transformatie. Ik sta er volledig achter dat óók in de directie gekeken wordt naar hoe we overhead kosten kunnen verminderen, en dit is daarvan een logisch resultaat.

Het gevolg is dat ik Holland Casino ga verlaten wanneer de nieuwe afgeslankte organisatie haar vorm krijgt, per 1 mei 2025. Ik kijk terug op vier prachtige jaren, waarin ik de PMO en IT-organisatie inhoudelijk heb zien groeien en waarin Holland Casino Online na een roerige marktstart inmiddels een stabiel bedrijfsonderdeel is met relevantie voor vele tienduizenden spelers die er maandelijks veilig en verantwoord spelen.

Ik dank Holland Casino voor de kans om de afgelopen jaren deel uit te mogen maken van dit prachtige bedrijf en wens mijn collega's, in deze roerige tijden voor zovelen, ongelofelijk veel sterkte en succes."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Column] Jeroen Verkroost: Merken en The Metaverse: op zoek naar langdurige interacties

16-12-2021 | 09:35:00
Wat merken zouden moeten doen in 2022 met de metaverse is het aanbieden van virtuele omgevingen en functionaliteiten die consumenten controle geven, de kans om zelf te bouwen en zelf te customizen

[Column] Jeroen Verkroost: Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

07-03-2021 | 14:03:00
Voorlopig kunnen ze er wat mij betreft maar beter vandaan blijven. Natuurlijk is het aantrekkelijk, een Clubhouse-account. Het platform van de techmiljonairs uit Silicon Valley, zo werd gezegd

[Column] Jeroen Verkroost: Elke zichzelf respecterende marketeer hoort het werk van Binet & Field te kennen

26-03-2020 | 14:35:00
Voor wie onder een steen heeft geleefd de afgelopen jaren, geef ik even de korte samenvatting van het werk van deze Engelse onderzoekers, die al drie boeken hebben gepubliceerd met learnings op basis van meer dan 600 cases

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.