Natasha Wallace Managing Director Jellyfish Nederland

Jellyfish, het geïntegreerde wereldwijde digitale marketing bedrijf, kondigt de promotie aan van Natasha Wallace naar de positie van Managing Director voor Nederland, van VP Strategy. Natasha Wallace kwam in 2023 bij Jellyfish na de overname van The Brandtech Group, waar ze EMEA Strategy Lead voor Brandtech Media was.

Natasha Wallace haar carrière omvat functies bij Publicis, Mindshare en Reprise Media, waar ze een schat aan ervaring en expertise heeft opgebouwd in digital-first marketingstrategieën. Haar werk met industriële giganten als Google en Heineken heeft haar status als betrouwbare adviseur verstevigd en ze staat bekend om haar thought leadership in de branche, waarbij ze regelmatig inzichten deelt over AI, technologie, culturele trends en geavanceerde marketingstrategieën.

Natasha Wallace haar benoeming tot Managing Director onderstreept Jellyfish's toewijding aan het leveren van uitzonderlijke resultaten voor haar klanten in Nederland, zoals Oatly, Booking.com en Bissell, waarvan velen het land gebruiken als regionale hub in EMEA.

Natasha Wallace: "Ik vind het geweldig om de inspanningen van Jellyfish in Nederland te leiden. Het is een markt die ik goed ken omdat ik er eerder een paar jaar heb gewerkt, dus ik weet dat het een levendige markt vol potentieel is. Ik vind het fantastisch om te blijven samenwerken met onze klanten in de regio en innovatie en digitale marketing naar een ongeëvenaard niveau te tillen. Maar niet zonder ons getalenteerde team van Jellies ter plaatse."

Nick Emery, CEO van Jellyfish: "Nathash is briljant. Haar gedreveheid, teamwork en constante ontevredenheid met tradities is waarom wij en onze klanten zo blij zijn dat zij Nederland leidt; nieuwe dingen creëert en daar plezier in heeft."

www.jellyfish.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[The List] Freshheads

09-12-2025 | 13:28:18
Freshheads helpt organisaties om ideeën en problemen te vertalen naar digitale oplossingen die meegroeien met de vraag.

[The List] MediaMaze

09-12-2025 | 13:14:00
Het team van MediaMaze helpt onjuiste, onvolledige of negatieve berichtgeving op Google te verwijderen of te vervangen door positieve/neutrale content

[The List] NOISE

08-12-2025 | 11:30:00
Wij zijn NOISE. Een creatief bureau met gedragsstrategie als superkracht.

[The List] MOOI the agency

08-12-2025 | 10:32:00
MOOI the agency is een full-service communicatiebureau gespecialiseerd in mode, beauty en lifestyle.

[The List] Higuita

01-12-2025 | 12:41:00
Vergeet alle bla bla die je kent uit onze industrie. Net als René Higuita zijn voeten liet spreken, weet wij hoe we met creatieve campagnes de harten van je doelgroep kunt winnen.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.