Jelle Klerx stapt over van DPG Media Radio naar Mediahuis Radio; Liselotte van de Lustgraaf-Johansen naar DPG Media Radio

Jelle Klerx, die sinds augustus 2017 pr manager van DPG Media Radio (Qmusic en Joe) is,  stapt per 1 april 2024 over naar Mediahuis Radio. Hij is daar benoemd tot pr manager en wordt daarmee verantwoordelijk voor de pr van Radio Veronica, Slam!, Sublime en 100% NL.

Liselotte van de Lustgraaf-Johansen

Per 1 april 2024 is Liselotte van de Lustgraaf-Johansen benoemd tot pr manager bij DPG Media Radio en daarmee de pr-verantwoordelijkheid overnemen. Liselotte van de Lustgraaf is sinds maart 2023 Manager pr & events bij Polestar Nederland. Zij was tot mei 2022 ruim 5,5 jaar pr & brand activation manager bij WE Fashion.

Liselotte van de Lustgraaf-Johansen zal werken met Mark de Deugd die sinds mei 2022 Marketing Manager DPG Media Radio is (als opvolger van Jorn Agterberg). DPG Media Radio staat onder leiding van algemeen directeur Robert Bernink.

Mediahuis Radio

Jelle Klerx zal bij Mediahuis Radio werken met onder meer Jorn Agterberg die Marketing Manager voor Radio Veronica en Sublime is geworden. Jorn Agterberg was tot mei 2022 werkzaam als Marketing Manager Qmusic bij DPG Media en van juni tot augustus 2023 betrokken bij de opzet van Joe, het tweede  radiostation van DPG Media.

Jelle Klerx zal verder samenwerken met onder meer Mouringh den Dungen (Sales en Marketing Director Mediahuis Radio), Herbert Visser, Carlo de Boer en Tom Klerkx die de directie vormen van Mediahuis Radio.

In zijn tijd bij DPG Media Radio was Jelle Klerx onder andere verantwoordelijk voor de publiciteit en persrelaties van de radiozender, de programma's en dj’s alsmede evenementen als de Foute Party en de Qmusic Top 40 Awards. Ook was hij betrokken bij de publiciteit rondom de frequentieveiling en de start van de Nederlandse versie van Joe, de tweede radiozender van DPG Media.

www.dpgmedia.nl

www.qmusic.nl

www.joe.nl

www.mediahuisradio.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Mediahuis Nederland, DPG Media en Ster komen met regels voor politieke reclames

14-09-2025 | 15:17:00
Mediahuis Nederland, Ster en DPG Media hebben regels aangekondigd hoe per 10 oktober 2025 politieke reclames kunnen worden aangekocht

ICMA 2025 - Menopower Shower

13-09-2025 | 09:00:00
Vrouwen tussen de 40 en 60 jaar bevinden zich in een levensfase waarin de menopauze een onvermijdelijk onderwerp is.

ICMA 2025 - Ariadne at Home

12-09-2025 | 10:42:00
Ariadne at Home is een gewaardeerde special-interest-titel die vrouwen inspireert.

ICMA 2025 - Gazelle: Achterop kan alles

12-09-2025 | 10:16:14
Gazelle vroeg ons om hun allereerste longtail fiets, de Gazelle Cabby, te introduceren bij jonge, stadse gezinnen met de tagline ‘Achterop kan alles’

ICMA - Libelle's Hart voor jou-editie

12-09-2025 | 10:04:00
De ‘Hart voor jou’-editie van Libelle is een samenwerking met cardiologen met een sterke maatschappelijke boodschap en een mooie redactionele mix
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.