Isabelle Dacz verlaat Wavemaker

Isabelle Dacz, CEO van Wavemaker, het bedrijf medio februari zal verlaten. Na een succesvolle periode van 8 jaar als CEO heeft Isabelle besloten dat de tijd is gekomen om uitdagingen buiten de organisatie aan te gaan en haar carrière een nieuwe richting te geven.

Maiko Valentijn, CEO van GroupM: "Isabelle heeft een buitengewone prestatie geleverd, waarbij ze het bedrijf naar een nummer 1 positie heeft geleid en samen met haar team belangrijke successen heeft behaald. We zijn haar enorm dankbaar voor haar onvermoeibare inzet en bijdrage aan het succes van Wavemaker binnen GroupM."

Isabelle Dacz: "De afgelopen jaren bij Wavemaker zijn voor mij persoonlijk een buitengewone reis geweest, aldus Isabelle Dacz. Een reis gevuld met geweldige mensen, inspirerende klanten en partners, mooie uitdagingen, groei en onvergetelijke momenten. Ik ben enorm trots op wat we met Wavemaker hebben bereikt en ik zal altijd met een gevoel van warmte en dankbaarheid terugkijken op deze periode in mijn leven."

Een procedure is gestart om een geschikte opvolger voor Isabelle Dacz te vinden. Wavemaker zal alle belanghebbenden op de hoogte houden zodra er meer nieuws is over de opvolging.

Loopbaan

Isabelle Dacz begon in 2004 bij MEC als Client Service Director om daar in 2015 te promoveren tot Managing Director. Nadat MEC en Maxus+Helder samengingen en verder gingen als Wavemaker, werd zij de Nederlandse CEO.

Tijdens de Cross Media Awards 2023 op 18 oktober 2023 in PHIL Haarlem werd Wavemaker uitgeroepen tot Bureau van het jaar; ook kreeg het bureau een Zilveren Cross Media Award voor de Fleuril Fashion Chain Case.

www.wavemakerglobal.com/nl/

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

GroupM verder als WPP Media

30-05-2025 | 08:06:00
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept

Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media

06-05-2025 | 18:20:00
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM

GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld

11-11-2024 | 13:18:00
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op

[Content Marketing Awards 2024] Brandstudio DPG Media: Beautygeheim of gezichtsbedrog?

08-10-2024 | 08:00:00
WELEDA wilde zich onderscheiden als authentiek groen merk en koos een strategie van storytelling in samenwerking met Flair en influencer Gwen van Poorten.

OHRA en de VakantieDiscounter winnen Audify Award voor beste audioreclame, Hanka de Bruin audio-ambassadeur 2024

04-10-2024 | 17:00:00
Het is de eerste keer in de historie van de radioreclameprijzen van Audify dat de jury twee adverteerders een Audify Award voor hun audiocommercial geeft.
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.