
[Interview] Eric Kip: Veel retailers vinden nu een goed moment om in gesprek te gaan met Global
Op 5 september 2024 organiseerde Global het Tijd voor Impact Event in het hoofdkantoor van HEMA in Amsterdam.
Een inspirerende middag over ontwikkelingen in buitenreclame. Niet voor niets in samenwerking met HEMA want onlangs heeft Global het retail medianetwerk uitgebreid met digitale schermen van HEMA.
Marketing Report was erbij en sprak met Eric Kip, Managing Director van Global.
Eric Kip: "Wij merken dat het nieuws over het toevoegen van de schermen van HEMA en de overname van de digitale masten van Hillenaar een impuls heeft gegeven aan interesses van buiten. Onze propositie is nu zo omvangrijk en compleet dat veel retailers de tijd rijp vinden om nu in gesprek te gaan met Global."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Business Controller
Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Designer
HAK ziet stijging in awareness en productrelevantie door inzet DOOH
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Team Lead Operations
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt