Intertoys lanceert najaarscampagne rondom speelgoedboek

Intertoys lanceert in oktober de eerste fase van haar najaarscampagne met een focus op de meeste gestelde vraag in alle winkels: “Is ‘ie er al?” Deze campagne wordt ondersteund middels een commercial en de eerste DOOH-campagne van Intertoys.

Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys: "Deze campagne is ontstaan vanuit de meest gestelde vraag in onze winkels en we hebben bewust gezocht naar de meest absurde en speelse manieren om hier vorm aan te geven. Tijdens het creatieve proces moesten we onszelf echt afremmen, want als je vanuit het perspectief van een kind denkt, zijn de mogelijkheden eindeloos."

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureaus DUNKD en Vlimse, en geregisseerd door Joris Noordenbos. Op 14 oktober gaat het vervolg van de campagne live, opnieuw ondersteund met een commercial die te zien zal zijn op de diverse mediakanalen.

www.intertoys.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

The Invaders en Helpwanted samen tegen online haat in gaming

08-07-2025 | 16:07:15
De campagne Love to End the Hate Game bracht prominente Nederlandse streamers samen om het onderwerp bespreekbaar te maken.

Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit

08-07-2025 | 15:41:00
In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie.

N=5 ontwikkelt Stats for Equality-campagne voor PwC

08-07-2025 | 15:20:12
Met realtime data en statistieken wil het bedrijf, samen met reclamebureau N=5, hardnekkige vooroordelen in het vrouwenvoetbal doorbreken.

DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura

08-07-2025 | 14:49:00
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.

SEA Water lanceert zomerse campagne met Flink

08-07-2025 | 10:04:00
Het Amsterdamse watermerk SEA Water is sinds kort beschikbaar via flitsbezorger Flink

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.