Incentro lanceert merkcampagne Ready for battle

Incentro heeft de merkcampagne Ready for battle gelanceerd. De herpositionering is ontwikkeld in samenwerking met creative agency 180 Amsterdam. Incentro wil met de boodschap onder andere laten zien dat digitalisering niet meer de toekomst is, maar nu plaatsvindt. En dat de IT-dienstverlener volledig uitgerust is met alle kennis en middelen voor digitaliseringsvraagstukken. De merkcampagne is zowel online, op radio en in print te zien en te horen. Het mediaplan van de campagne is ontwikkeld door ZIGT.



Heleen Crielaard, Marketing Director Incentro Group: “Incentro staat bekend om zijn opmerkelijke communicatie. Eerder al met de Ooit-campagne, die zelfs langs de snelweg te zien was. Op dit fundament willen we doorbouwen door opnieuw opvallende communicatie te lanceren, maar ook een verdieping te maken op de inhoud die aansluit op de huidige tijdsgeest. We hebben naar een positionering gezocht waarin we duidelijk willen maken waar Incentro voor staat, maar ook hoe we klanten vandaag de dag helpen met hun digitaliseringsvraagstukken.”

Barbara Bijlard, Joint Head of Account Management bij 180 Amsterdam: "Incentro heeft een korte maar radicale reclame historie. Een zeer aanwezige radiocampagne heeft de naamsbekendheid enorm goed gedaan. Nu brengen we meer substantie, zonder hun specifieke toon kwijt te raken. Incentro werkt voor merken die actief zijn in sterk competitieve en snel veranderende markten. Daarvoor heb je een specifiek soort consultants nodig: IT-strijders noemen we die. En dan blijken het ook nog vrolijke mensen te zijn waar je lekker mee kunt werken. Ready for Battle"

www.incentro.com
www.zigt.nl
www.180amsterdam.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.