In Memoriam: Anthony Hadley, Strategy Director bij PHD

Met grote verslagenheid, nog groter verdriet en totaal ongeloof hebben wij op 22 januari 2024 onverwachts afscheid moeten nemen van onze lieve collega Anthony Hadley.

Toon maakte meer dan acht jaar deel uit van onze PHD familie, en was daarin voor velen bij Omnicom een goede vriend, een zeer gewaardeerde collega, een mentor, sparringpartner, levensfilosoof en de absolute koning van het tafelvoetbal.

Hij kon samen met bepaalde collega’s uren filosoferen over het leven, Italië, actualiteiten en marketing. Als je het geluk had dat dit in de buurt van jouw bureau gebeurde, dan kon het zomaar zijn dat je een paar uur niet aan je werk toekwam, door al het geklets. Hij bood iedereen een luisterend oor en oordeelde nooit, maar gaf wel advies. Vaak ongefilterd, wat hem zo’n mooi mens maakte.

Als je dacht dat je kans maakte tegen hem bij het tafelvoetbal, dan kwam je bedrogen uit. Van alle collega’s die ooit tegen hem gespeeld hebben, is iedereen wel een keer onder de tafel door gekropen omdat hij ons allemaal met de grond gelijk maakte.

Als het regende en Toon was op kantoor, dan kon je je klok erop gelijk zetten dat zijn hele motor outfit verspreid lag over alle verwarmingen om ‘’te drogen’’, wat natuurlijk nooit tijdig lukte, waardoor hij de natte zooi aan het eind van de dag ook vaak weer aan moest doen.

Maar los daarvan was hij een zeer ervaren strateeg die zijn tijd bij PHD volledig gebruikte voor het verbeteren van PHD en de klanten waar hij op werkte. Met een driedubbele espresso achter de kiezen was hij een ware kampioen in mediastrategie, daagde collega’s uit betere kwaliteit te leveren en kon daarin hard maar eerlijk uit de hoek komen, wat het kennisniveau van menig collega naar een hoger niveau heeft getild.

Sinds een paar jaar was Toon ook een echte gezinsman, een trotse bonusvader en aanstaande vader, waardoor wij een nieuwe kant van hem ontdekte. De grote, stoere Italiaan met een klein hartje had het ineens over het inrichten van de babykamer, en liet vol trots zien hoe het eruit zag.

We gaan hem ontzettend missen en PHD zal zonder zijn harde gelach nooit meer hetzelfde zijn, maar ter nagedachtenis aan zijn prachtige karakter zullen we zorg dragen dat alles wat hij belangrijk vond in onze cultuur wordt voortgezet.

Liefs en rust zacht lieve Anthony.

Je collega’s van PHD

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.