Impact agencies Teamplayers en More2Win fuseren

Per 1 januari zijn de impactondernemers van Teamplayers en More2Win samengegaan onder één vlag. Dat doen ze onder de naam More2Win.

Waar Teamplayers zich specialiseerde in het vermarkten van maatschappelijke waarde, heeft More2Win een schat aan ervaring op het gebied van het ontwerpen van impactprogramma’s en het meten ervan. In de nieuwe bedrijfsopzet vullen de expertises van beide teams elkaar feilloos aan en versterken zij de beoogde resultaten. Het geeft de grondleggers van maatschappelijke impact in de sport een stevig klantportfolio en nog meer slagkracht om het verschil te maken. In 2024 werkten de teams al veel samen in verschillende samenstellingen op uiteenlopende opdrachten.

Oprichter Tim van Dooren stopt als directeur

Tim van Dooren, oprichter van More2Win, zal het bedrijf verlaten als directeur om zich, na zijn sabbatical, te richten op een nieuw avontuur als impactondernemer. Hij blijft aan boord als aandeelhouder, net als Siem de Jong, Luuk de Jong, Daley Blind en Jan Vertonghen. 

Lex la Gro, Pieter Kuijpers en Michiel van Rijn van Alkemade hebben samen de dagelijkse leiding in handen van de nieuwe organisatie. 

more2win.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Cees Faes: Mag het een onsje AI meer zijn?

25-07-2025 | 15:13:01
Cees Faes: Mag het een onsje AI meer zijn? We stonden er weer. Op het terras van het Palais des Festivals in Cannes

AndAgencyAmsterdam ontwikkelt studentencampagne

25-07-2025 | 13:27:10
De Rijksoverheid is een social-first campagne gestart die jongeren van zestien tot achttien jaar wijst op rijksoverheid.nl/studeren

Havas Lemz bouwt merkidentiteit Restore Local

25-07-2025 | 13:26:26
In opdracht van Restore Local heeft Havas Lemz een merkidentiteit ontwikkeld voor een internationale beweging gericht op landherstel in Afrika.

VENGEAN creëert campagne voor haverkoek ’t Stoepje

25-07-2025 | 13:26:10
VENGEAN heeft samen met Bakkerij ’t Stoepje een landelijke campagne opgezet waarin klanten een nieuwe smaak voor de bekende haverkoek konden kiezen

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager

25-07-2025 | 11:54:00
Springbok is per direct op zoek naar Projectmanager - Den Bosch

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.