Impact agencies Teamplayers en More2Win fuseren

Per 1 januari zijn de impactondernemers van Teamplayers en More2Win samengegaan onder één vlag. Dat doen ze onder de naam More2Win.

Waar Teamplayers zich specialiseerde in het vermarkten van maatschappelijke waarde, heeft More2Win een schat aan ervaring op het gebied van het ontwerpen van impactprogramma’s en het meten ervan. In de nieuwe bedrijfsopzet vullen de expertises van beide teams elkaar feilloos aan en versterken zij de beoogde resultaten. Het geeft de grondleggers van maatschappelijke impact in de sport een stevig klantportfolio en nog meer slagkracht om het verschil te maken. In 2024 werkten de teams al veel samen in verschillende samenstellingen op uiteenlopende opdrachten.

Oprichter Tim van Dooren stopt als directeur

Tim van Dooren, oprichter van More2Win, zal het bedrijf verlaten als directeur om zich, na zijn sabbatical, te richten op een nieuw avontuur als impactondernemer. Hij blijft aan boord als aandeelhouder, net als Siem de Jong, Luuk de Jong, Daley Blind en Jan Vertonghen. 

Lex la Gro, Pieter Kuijpers en Michiel van Rijn van Alkemade hebben samen de dagelijkse leiding in handen van de nieuwe organisatie. 

more2win.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.

Fightclub doet activatie met Marketing250

12-12-2025 | 15:06:00
Fightclub en Dutchfame hebben tijdens het M100 Event, dat op 3 december plaatsvond in theater PHIL Haarlem, een fan shop gebouwd.

Monks Nederland slankt af bij introductie AI-visie

12-12-2025 | 12:34:00
Monks Nederland heeft de afgelopen periode een proces doorgemaakt waarbij het zal afslanken. Het bedrijf bevestigt aan Marketing Report dat het intern een andere visie heeft gepresenteerd die inspeelt op met name AI-ontwikkelingen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.