Huray neemt WeDigital over en breidt aanbod uit

Huray, onderdeel van de Loyals Groep, heeft socialmedia- en contentmarketingbureau WeDigital overgenomen. Met de overname verstevigt Huray zijn positie als full-service online marketingbureau en breidt het zijn expertise op het gebied van content en digitale strategie verder uit.

WeDigital werd dertien jaar geleden opgericht door Jesse Goedel en groeide uit tot een bekend bureau in socialmedia en contentmarketing. Recent werd het nog genoemd in de Emerce100 als een van de best beoordeelde bureaus in zijn categorie.

Focus op content, creativiteit en digitale strategie

De overname past binnen de groeistrategie van Huray, dat zich richt op het combineren van creativiteit, data en technologie.

Niels Huijgens Tukker, Managing Director & Founder van Huray: "WeDigital is een merk dat altijd vooropliep in creativiteit en impact. Hun trackrecord op het gebied van socialmedia en storytelling sluit perfect aan bij onze visie om merken te laten groeien met pakkende content binnen een complete digitale strategie."

Ook voor WeDigital betekent de overname een logische volgende stap.

Jesse Goedel, Founder & CEO van WeDigital: "Na dertien jaar is het tijd om het stokje over te dragen. WeDigital heeft een prachtige reis doorgemaakt — van een klein idee tot een bureau met impact. Ik ben trots op wat we hebben opgebouwd en heb er alle vertrouwen in dat Huray het naar een volgend niveau tilt."

Versterking full-service propositie Huray

Met de integratie van WeDigital wil Huray zich verder onderscheiden met een combinatie van strategie, content, AI en menselijke creativiteit. De gezamenlijke ambitie is om merken te helpen groeien met slimme en effectieve marketingoplossingen.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

True Ideas neemt Johnny Wonder over

16-09-2025 | 07:21:00
De bureaus True Ideas en Johnny Wonder gaan samen verder onder de naam True Ideas

Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery

12-09-2025 | 12:18:00
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.

VDS Publishers neemt belang in Planet Nine Media

01-09-2025 | 06:56:00
Planet Nine Media werd opgericht in 2020 en ontwikkelde zich sindsdien tot een onafhankelijke softwarepartij met eigen ad-publishing en header bidding-technologie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.