
Hillenaar Outdoor neemt OOHA Media over
Hillenaar Outdoor neemt per 14 juli 2023 OOHA Media over. Door de overname exploiteren ze straks zestig digitale schermen langs snelwegen in heel Nederland.
Digitale Reclamemasten
Peter Heemskerk: "We zetten volledig in op het toevoegen van digitale reclamemasten op locaties die impact garanderen. Zodat we steeds relevanter worden voor adverteerders en campagnes voor een hoog bereik zorgen. Ook dit bedrijf biedt digitale reclamemasten aan die gesitueerd zijn langs snelwegen met veel traffic. Dat maakt de onderneming voor ons interessant om over te nemen. Per 14 juli 2023 is de overname een feit en wordt de inventaris van OOHA Media toegevoegd aan het netwerk van Hillenaar Outdoor. Daarmee komt ook het merk OOHA Media te vervallen."
OOHA Media
Joop Koot, oprichter en huidige eigenaar van OOHA media: "In de huidige markt is schaalvergroting de enige manier om overeind te blijven. Vroeg of laat moest er dus iets gebeuren en dat is een overname geworden door Hillenaar. Beide bedrijven passen goed bij elkaar. Zowel qua manier van werken – pragmatisch en servicegericht – als voor wat betreft het netwerk dat we aanbieden. Ons portfolio is complementair aan dat van Hillenaar. Er ontstaat zo een netwerk van digitale reclamemasten dat sterk en relevant is voor adverteerders."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH
Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger
Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH
Mark Veenman: Realtime data zorgen voor eerlijke Out of Home
HAK ziet stijging in awareness en productrelevantie door inzet DOOH
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen