Hij Komt-commercial Gerard Ekdom ook op sites voor volwassenen te zien

De commercial over de start van Gerard Ekdom op 2 september bij Radio Veronica, met de boodschap Hij Komt, is ook te zien op een netwerk aan sites gericht op volwassenen.

Een woordvoerder van Mediahuis Radio laat na vragen uit de pers weten: "Het leek ons een goed plan om deze ludieke commercial in te zetten op een breed scala aan platforms, om zo aan iedereen kenbaar te maken dat Gerard binnenkort komt. We zijn dan ook erg blij dat de video veel mensen, onder wie de media, weet te bereiken. De commercial past perfect bij het nieuwe Radio Veronica: iedereen is welkom in ons clubhuis en we willen onszelf vooral niet te serieus nemen!"

In de versie van de commercial die op de X-rated sites voorbij komt, meldt Gerard "Ho, voordat je komt... Ik kom ook!" Vervolgens zijn onder anderen Gerards bekende collega's Rob Stenders, Wouter van der Goes, Frank van 't Hof en Frank Evenblij te zien. Als afsluiter ligt Gerard in bed met zijn vrouw, die ook aangeeft blij te zijn dat hij komt.

Uit veel verschillende onafhankelijke onderzoeken, blijkt al jaren dat een groot deel van de volwassenen regelmatig een site met volwassen content bezoekt. Cijfers variëren in verschillende onderzoeken van 'nagenoeg 99 procent' tot ongeveer de helft van alle mannen. Onder vrouwen ligt dit cijfer iets lager, gemiddeld 20 tot 40 procent. Pornhub ontving in 2021, toen het voor het laatst cijfers wereldkundig maakte, gemiddeld 80.000 gebruikers per minuut. Nederlanders spendeerden toen gemiddeld 10 minuten en 13 seconden per bezoek aan de site.*

 Dit is de video die online en op tv te zien is: 

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Media Manager bij SPIL*

23-07-2025 | 12:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Media Manager bij SPIL* (Amsterdam)

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Community Manager bij SPIL*

23-07-2025 | 11:48:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Community Manager bij SPIL* (Amsterdam)

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Allround Onderhouds- en Storingsmonteur

23-07-2025 | 11:01:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Allround Onderhouds- en Storingsmonteur (Leeuwarden · 34,3 uur per week)

J/M Ouders versterkt zich met Famme

19-07-2025 | 17:45:00
Parentingplatform J/M Ouders breidt per 1 augustus 2025 uit met Famme. Tot nu toe richtte het digitale platform van Mediahuis Nederland zich vooral op ouders van kinderen tussen de 4 en 18 jaar

Mobilize Duo wint Autovisie Microcartest 2025

17-07-2025 | 12:13:00
In deze vergelijking neemt het magazine zeven microcars en brommobielen onder de loep die zich richten op stedelijk gebruik.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.