Hij Komt-commercial Gerard Ekdom ook op sites voor volwassenen te zien
De commercial over de start van Gerard Ekdom op 2 september bij Radio Veronica, met de boodschap Hij Komt, is ook te zien op een netwerk aan sites gericht op volwassenen.
Een woordvoerder van Mediahuis Radio laat na vragen uit de pers weten: "Het leek ons een goed plan om deze ludieke commercial in te zetten op een breed scala aan platforms, om zo aan iedereen kenbaar te maken dat Gerard binnenkort komt. We zijn dan ook erg blij dat de video veel mensen, onder wie de media, weet te bereiken. De commercial past perfect bij het nieuwe Radio Veronica: iedereen is welkom in ons clubhuis en we willen onszelf vooral niet te serieus nemen!"
In de versie van de commercial die op de X-rated sites voorbij komt, meldt Gerard "Ho, voordat je komt... Ik kom ook!" Vervolgens zijn onder anderen Gerards bekende collega's Rob Stenders, Wouter van der Goes, Frank van 't Hof en Frank Evenblij te zien. Als afsluiter ligt Gerard in bed met zijn vrouw, die ook aangeeft blij te zijn dat hij komt.
Uit veel verschillende onafhankelijke onderzoeken, blijkt al jaren dat een groot deel van de volwassenen regelmatig een site met volwassen content bezoekt. Cijfers variëren in verschillende onderzoeken van 'nagenoeg 99 procent' tot ongeveer de helft van alle mannen. Onder vrouwen ligt dit cijfer iets lager, gemiddeld 20 tot 40 procent. Pornhub ontving in 2021, toen het voor het laatst cijfers wereldkundig maakte, gemiddeld 80.000 gebruikers per minuut. Nederlanders spendeerden toen gemiddeld 10 minuten en 13 seconden per bezoek aan de site.*
Dit is de video die online en op tv te zien is:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen
DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob
Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers