Henny, Ad, Frits, Edwin en Estavana in Beter Laat dan Nooit op SBS6

Estavana Polman, Henny Huisman, Ad Visser, Frits Barend en Edwin Rutten stappen in het vliegtuig om naar Azië te vliegen voor het SBS6-programma Beter Laat dan Nooit. In de zesdelige serie maken ze een roadtrip door Nepal, Zuid-Korea en Cambodja.

Frits Barend

Talkshow-presentator Frits Barend was jarenlang voor velen de afsluiting van hun werkdag met Barend en Van Dorp. In 2000 werd hij uitgeroepen tot Omroepman van het jaar. Frits kijkt enorm uit naar de landen die ze gaan bezoeken. Vooral Cambodja trekt zijn aandacht vanwege het verleden van de Rode Khmer en het afschuwelijke bewind van Pol Pot. Verder is Frits een echte fietsfanaat en hoopt een mooie tocht te maken tijdens de reis.

Henny Huisman

Henny Huisman presenteerde programma’s als de Soundmixshow en de Surpriseshow waar hij een Gouden Televizier-Ring voor ontving. Henny’s droom is om de Mount Everest te zien. Ook wil hij een openbare crematie in één van deze landen meemaken, omdat hij het bijzonder vindt hoe ze hier met de dood omgaan.

Ad Visser

Ad Visser is al 50 jaar op de Nederlandse televisie te zien. Hij heeft veel op het podium gestaan en heeft zelf veel muziek gecomponeerd. Ad is van plan zich compleet te laten verrassen op deze reis, maar hij hoopt wel het Cambodjaanse tempelcomplex Angkor Wat te bezoeken.

Edwin Rutten

Edwin Rutten is bekend als jazz-zanger, musicalacteur en radiopresentator. Edwin maakte voornamelijk reizen binnen Europa en vindt deze roadtrip daarom extra bijzonder. Hij is nieuwsgierig naar de rituelen en gebruiken van de drie landen en uiteraard ook naar de lokale muziek.

Estavana Polman

Estavana Polman: "Om met dit reisgezelschap een onvergetelijke roadtrip te maken is iets wat ik straks ook van mijn bucketlist kan afstrepen. Ik heb dit viertal inmiddels ontmoet en dat smaakt naar meer."

Beter Laat dan Nooit wordt geproduceerd door Fabiola en is vanaf woensdag 30 augustus, wekelijks te zien om 20.30 uur op SBS6 en KIJK.nl.

www.talpanetwork.com

www.sbs6.nl

Lees ook:

Gezamenlijke nieuwsmediasector en NDP Nieuwsmedia sturen brandbrieven aan informateur Buma

20-11-2025 | 11:36:00
Zowel NDP Nieuwsmedia als 22 nieuwsmediaorganisaties gezamenlijk hebben brieven gestuurd aan informateur Sybrand Buma om hem op te roepen dat een volgende regering werk maakt van mediabeleid

Talpa Media: connecting the dots in veranderend medialandschap

18-11-2025 | 12:33:00
Talpa Media positioneerde zich op maandag 17 november 2025 voor meer dan 500 relaties in Amsterdam als een open netwerk met een volledig media- aanbod

Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

17-11-2025 | 11:58:00
Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden

Radio Noordzee en Arrow Bluesbox Radio in Gelderland/Utrecht op FM

14-11-2025 | 13:23:00
Vanaf 15 november 2025 zijn Radio Noordzee en Arrow Bluesbox Radio in provincies Gelderland en Utrecht te beluisteren op FM

[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie

19-09-2025 | 16:10:50
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.