Hé wat leuk! Een bericht van... Yvonne Prins

Samen met Carolien neem ik afscheid van UM. Het is tijd voor een nieuw hoofdstuk en avonturen. 
 
Met een hele grote lach, maar vooral met heel veel trots en liefde kijk ik terug op bijna 9 jaar UM. Het mooiste mediabureau van Nederland met vooral de leukste en beste mensen! En voor ons natuurlijk voor altijd “The Most Wanted Agency” .
  
Ik heb er persoonlijk mogen groeien, samen mogen werken en vooral ook heel veel gelachen met een team met geweldige Smart Rebels, collega's, inspirerende klanten, partners en natuurlijk geweldige campagnes voor de mooiste merken mogen maken. De afgelopen 4 jaar heb ik samen met Carolien, met heel veel plezier, UM mogen leiden en verder mogen uitbouwen tot ‘THE MOST WANTED AGENCY’.

Ik ben enorm trots dat wij hebben laten zien dat deze energieke en innovatieve vorm van (Co)leiderschap tot hele mooie resultaten leidt.
 
Vele prijswinnende campagnes hebben we mogen maken en we zijn de laatste jaren niet voor niets vaak geprezen als een toonaangevend bureau, met een sterke inclusieve & diverse cultuur en vernieuwend leiderschap. Met als kers op de taart natuurlijk de AMMA-bekroning voor het beste Mediabureau van het Jaar. Dit was een avond en een moment om nooit te vergeten.  
 
Wij laten een team met top Smart Rebels, een sterk gewortelde UM-cultuur en een kwalitatief sterk en vooral het mooiste bureau van Nederland achter. Ik heb er alle vertrouwen in dat UM een hele succesvolle toekomst tegemoet gaat. HUP UM.
 
Het was een te gekke reis en ik heb dé tijd van mijn leven gehad. Ik wil iedereen die onderdeel van deze reis is geweest bedanken maar Carolien en alle Smart Rebels van UM Nederland nog net een beetje meer
 
New beginnings here we come! Ik heb er zin in!

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Richard Smoorenburg: DDB Weg Ermee? Who’s next?

21-11-2025 | 09:21:00
Het verdwijnen van DDB is op het eerste gezicht verrassend, maar financieel zeer begrijpelijk in de huidige markt. 

Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie

20-11-2025 | 15:26:00
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien

The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei

20-11-2025 | 09:22:57
Na een uitgebreid pitchproces gaat UM aan de slag met de volledige mediastrategie en uitvoering, van branding tot performance.

Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau

18-11-2025 | 16:31:00
De energieleverancier verlengt de samenwerking voor alle merken, waaronder Powerpeers, Feenstra en Delta Energie.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle

[Vacatures] Qmusic zoekt een Video-Editor

24-11-2025 | 07:41:00
Qmusic is per direct op zoek naar Video-Editor - Amsterdam

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.