Hatice van Leeuwen verlaat Mediahuis Nederland
Hatice van Leeuwen verlaat per 4 juli 2025 Mediahuis Nederland. Sinds september 2020 was zij Teamlead van MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland die zij mede heeft opgezet. Ook was zij van oktober 2022 tot december 2024 Teamlead MarCom b2b.
Aan Marketing Report vertelt ze dat ze op zoek is naar andere uitdaging na vijf jaar dezelfde rol te hebben vervuld en MHX op de kaart te hebben gezet. Ze zegt na de zomervakantie te gaan kijken wat ze kan gaan doen en staat daarbij ook open voor dagvoorzitterschap en presentatiewerk. Met Mediahuis Nederland gaat ze respectvol uit elkaar.
Hatice van Leeuwen startte in 2018 bij het toenmalige Telegraaf Media Groep als digitaal strateeg bij het branded content team en ging daarna bij het overgenomen WPK werken, waarna ze MHX mede heeft opgezet.
Boaz Shkolnik (directeur b2b) en Elzemieke Olsthoorn, die in april 2025 is gestart als directeur MarCom & creativiteit, blijven leidinggevenden bij Mediahuis Nederland. Mediahuis zoekt nu een opvolger voor Hatice van Leeuwen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen
DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob
Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren
Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong