HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over

HARDER BETTER STRONGER (HBS), experts in experiential marketing en sampling, neemt vanaf officieel 1 februari 2024 de activiteiten van JUICE promotions over. De twee leidende activatiebureaus uit respectievelijk Antwerpen en Amsterdam slaan de handen definitief in één.

Na meerdere gezamenlijke projecten is bewust gekozen voor een krachtige, eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten. De samenwerking in Nederland gaat opereren onder de naam: JUICE promotions by HARDER BETTER STRONGER.

Reinoud de Bruin, Managing Director van JUICE promotions: “Door onze decennia aan expertise samen te voegen, zorgen we voor nog meer efficiëntie en effectiviteit in de realisatie”, benoemt. “Bovendien biedt de schaalgrootte ons de mogelijkheid voorop te blijven lopen in innovatieve oplossingen. De verdere integratie van artificial intelligence, real live monitoring en sustainable loyalty programms voor de nieuwe generatie promotors bijvoorbeeld.”

Excellente ervaring

Pim van Grieken, Benelux Managing Director: “Het gaat om de live executie op locatie. We leggen letterlijk het merk van onze opdrachtgevers in handen van de consument. Die ervaring mag niets minder dan excellent zijn. Hoewel Nederland en België niet hetzelfde zijn - denk maar eens aan regelgeving of communicatie - hebben veel merken de complete Benelux als speelveld. Meerdere bureaus aansturen, kost echter veel tijd en energie en zorgt daarnaast voor ruis. Daar bieden wij nu een passende oplossing voor. We zijn met deze samenwerking het enige XM- & samplingbureau dat een volledig structuur voor België & Nederland heeft opgetuigd. One-stop-shopping dus voor onze opdrachtgevers. Daarnaast zijn de kosten voor human resources, productie, kleding, transport en opslag aanzienlijk beter te managen.”

Miguel Groeneveld, oprichter van JUICE en Account Director Nederland: “Veel aanvragen komen nog steeds direct op mijn mobiel binnen. Dat is zo gegroeid in al die jaren en dat mag voorlopig ook zo blijven. Net als onze locatie op de Kabelweg in Amsterdam. We behouden het goede en de winst is voor onze klanten en promotors.”

www.harderbetterstronger.com

www.juicepromotions.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Europese Commissie keurt overname van IPG door Omnicom goed

24-11-2025 | 14:50:00
De Europese Commissie heeft de overname van Interpublic Group (IPG) door Omnicom Group onvoorwaardelijk goedgekeurd

Sunday Times: Havas heeft interesse in WPP Media

17-11-2025 | 12:33:00
De Britse krant The Sunday Times heeft dit weekend bericht over mogelijke interesse vanuit Havas om WPP over te nemens

Fusies en overnames in de agencymarkt nemen toe

04-11-2025 | 14:41:26
De M&A-markt voor digitale bureaus ontwikkelt zich in hoog tempo. Dat bleek tijdens het gezamenlijke event van Dutch Digital Agencies (DDA) en Match Plan

Social mediabureau Team5pm overgenomen door Samy

09-10-2025 | 09:34:00
Het social media bureau Team5pm is overgenomen door Samy. Team5pm is actief vanuit Stockholm, Kaapstad en Warschau en het Amsterdamse hoofdkantoor.

DPG Media richt Stichting Nu.nl en Stichting RTL Nieuws op

07-10-2025 | 08:08:00
DPG Media heeft op 29 september 2025 de stichting NU.nl opgericht en op 1 oktober de stichting RTL Nieuws. Deze stichtingen dienen de identiteit en continuïteit van NU.nl en RTL Nieuws te waarborgen en zijn als voorwaarde opgelegd aan DPG Media door de ACM


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.