HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over

HARDER BETTER STRONGER (HBS), experts in experiential marketing en sampling, neemt vanaf officieel 1 februari 2024 de activiteiten van JUICE promotions over. De twee leidende activatiebureaus uit respectievelijk Antwerpen en Amsterdam slaan de handen definitief in één.

Na meerdere gezamenlijke projecten is bewust gekozen voor een krachtige, eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten. De samenwerking in Nederland gaat opereren onder de naam: JUICE promotions by HARDER BETTER STRONGER.

Reinoud de Bruin, Managing Director van JUICE promotions: “Door onze decennia aan expertise samen te voegen, zorgen we voor nog meer efficiëntie en effectiviteit in de realisatie”, benoemt. “Bovendien biedt de schaalgrootte ons de mogelijkheid voorop te blijven lopen in innovatieve oplossingen. De verdere integratie van artificial intelligence, real live monitoring en sustainable loyalty programms voor de nieuwe generatie promotors bijvoorbeeld.”

Excellente ervaring

Pim van Grieken, Benelux Managing Director: “Het gaat om de live executie op locatie. We leggen letterlijk het merk van onze opdrachtgevers in handen van de consument. Die ervaring mag niets minder dan excellent zijn. Hoewel Nederland en België niet hetzelfde zijn - denk maar eens aan regelgeving of communicatie - hebben veel merken de complete Benelux als speelveld. Meerdere bureaus aansturen, kost echter veel tijd en energie en zorgt daarnaast voor ruis. Daar bieden wij nu een passende oplossing voor. We zijn met deze samenwerking het enige XM- & samplingbureau dat een volledig structuur voor België & Nederland heeft opgetuigd. One-stop-shopping dus voor onze opdrachtgevers. Daarnaast zijn de kosten voor human resources, productie, kleding, transport en opslag aanzienlijk beter te managen.”

Miguel Groeneveld, oprichter van JUICE en Account Director Nederland: “Veel aanvragen komen nog steeds direct op mijn mobiel binnen. Dat is zo gegroeid in al die jaren en dat mag voorlopig ook zo blijven. Net als onze locatie op de Kabelweg in Amsterdam. We behouden het goede en de winst is voor onze klanten en promotors.”

www.harderbetterstronger.com

www.juicepromotions.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DPG Media richt Stichting Nu.nl en Stichting RTL Nieuws op

07-10-2025 | 08:08:00
DPG Media heeft op 29 september 2025 de stichting NU.nl opgericht en op 1 oktober de stichting RTL Nieuws. Deze stichtingen dienen de identiteit en continuïteit van NU.nl en RTL Nieuws te waarborgen en zijn als voorwaarde opgelegd aan DPG Media door de ACM

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

True Ideas neemt Johnny Wonder over

16-09-2025 | 07:21:00
De bureaus True Ideas en Johnny Wonder gaan samen verder onder de naam True Ideas

Paramount Skydance bereidt overnamebod voor op Warner Bros. Discovery

12-09-2025 | 12:18:00
Paramount Skydance zou een overnamebod voorbereiden om Warner Bros. Discovery over te nemen.

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.