Happy Horizon vijf keer genomineerd bij Digital Impact Awards London 2024

Happy Horizon en haar diverse labels zijn met vijf nominaties vertegenwoordigd bij de Digital Impact Awards in Londen.

Nominaties

Happy Horizon is genomineerd in de volgende categorieën:

  • KiKa in de categorieën Best Use of Digital to Aid a CSR Campaign’ en Best Use of Digital by a Charity, NGO or NFP’. (EF2 - Part of Happy Horizon)
  • Electronic Arts in de categorie Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget <£20K’ voor een campagne van De Sims 4. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
  • Logitech G x Walibi Play in de categorie Best Community Development’. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
  • OnePlus in de categorie Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector’. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)

In de diverse categorieën zijn merken als Vodafone, PwC, Banco Santander, KFC, Arcadis, Miele, Marriott International, Renault Group en COCA-COLA genomineerd.

Gaan voor goud

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6 - Part of Happy Horizon: "We feliciteren onze klanten KiKa, OnePlus, Electronic Arts en Logitech G en zijn enorm trots dat we samen met hen de shortlist hebben gehaald. Na drie keer brons, gaan we dit jaar voor goud."

Afgelopen jaar won Vertigo 6 - Part of Happy Horizon brons met de campagne voor Letterprins en eerder viel Vertigo 6 al in de prijzen met campagnes voor Studiekeuze123, wat de consistentie van Happy Horizon's innovatie op het gebied van digitale communicatie benadrukt.

De prijsuitreiking vindt plaats op 15 oktober 2024 in The Hilton Bankside in Londen.

www.vertigo6.nl

www.happyhorizon.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning

05-08-2025 | 14:32:00
AdsAdvisor, het marketingplatform van MY.GAMES, introduceert Business Modeling: een scenariogebaseerde planningsmodule

Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

30-07-2025 | 11:19:00
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR

13-07-2025 | 06:47:00
[Column] Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR. AI kan muziek faken maar niet de magie. Niet het verhaal. Niet het kippenvel


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.