
Happy Horizon vijf keer genomineerd bij Digital Impact Awards London 2024
Happy Horizon en haar diverse labels zijn met vijf nominaties vertegenwoordigd bij de Digital Impact Awards in Londen.
Nominaties
Happy Horizon is genomineerd in de volgende categorieën:
- KiKa in de categorieën Best Use of Digital to Aid a CSR Campaign’ en Best Use of Digital by a Charity, NGO or NFP’. (EF2 - Part of Happy Horizon)
- Electronic Arts in de categorie Best Use of Existing Social Media Platforms: Small Budget <£20K’ voor een campagne van De Sims 4. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
- Logitech G x Walibi Play in de categorie Best Community Development’. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
- OnePlus in de categorie Best Use of Digital from the Technology, Media and Telecommunications Sector’. (Vertigo 6 - Part of Happy Horizon)
In de diverse categorieën zijn merken als Vodafone, PwC, Banco Santander, KFC, Arcadis, Miele, Marriott International, Renault Group en COCA-COLA genomineerd.
Gaan voor goud
Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6 - Part of Happy Horizon: "We feliciteren onze klanten KiKa, OnePlus, Electronic Arts en Logitech G en zijn enorm trots dat we samen met hen de shortlist hebben gehaald. Na drie keer brons, gaan we dit jaar voor goud."
Afgelopen jaar won Vertigo 6 - Part of Happy Horizon brons met de campagne voor Letterprins en eerder viel Vertigo 6 al in de prijzen met campagnes voor Studiekeuze123, wat de consistentie van Happy Horizon's innovatie op het gebied van digitale communicatie benadrukt.
De prijsuitreiking vindt plaats op 15 oktober 2024 in The Hilton Bankside in Londen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt
Vertigo 6 lanceert Agency Simulator 25 voor PC en Mac: recap
Hoofdpijn Alliantie vraagt aandacht voor impact van migraine
De waarde van free publicity is groter dan ooit
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Gepubliceerd door: Saskia van Weert