Hannes van Raaij lanceert Wavestart: business strategy on demand

Na zijn functie als General Manager bij Ace, kondigt Hannes van Raaij de lancering aan van zijn bedrijf Wavestart: business strategy on demand. Hannes Van Raaij is zijn carrière ooit begon bij Netlinq en vervolgens heeft hij zijn expertise uitgebreid bij bedrijven als Lost Boys, Clockwork en Triple. In zijn laatste rol als General Manager bij de bureaugroep Ace, kwam zijn kracht, drive en expertise samen.

Hannes van Raaij: "Wavestart staat voor het ontwikkelen van nieuwe proposities en stimuleren van bedrijfsgroei vanuit de kern van bedrijven en door middel van digitale oplossingen. Met Wavestart help ik organisaties om de volgende golf van succes te creëren door hun propositie te versterken en hen te begeleiden bij het succesvol naar de markt brengen van hun ideeën. Dit doe ik door heel dicht tegen het bedrijf aan te kruipen en ook met het team aan de slag te gaan. Immers, als het van binnen niet geleefd wordt, dan voelen klanten het buiten ook niet. Met mijn jarenlange kennis en expertise ben ik een partner voor bedrijven die willen excelleren in een snel veranderende digitale wereld en kijk ernaar uit om met mijn klanten samen te werken aan het realiseren van hun ambitieuze doelstellingen en om gezamenlijk de grenzen van innovatie te verleggen."

De klanten waar Wavestart momenteel mee samenwerkt zijn onder anderen Calamity Jane, Dynamis, Brain en tech-scaleups Helin, Shift.world.

www.wavestart.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

CJ de Melker start creatief bureau met melk.

22-10-2025 | 13:54:00
Na 25 jaar in de reclamewereld start CJ de Melker, voormalig Executive Creative Director bij VENGEAN, zijn eigen creatieve studio met melk.

Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk

01-10-2025 | 14:43:34
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.

Du Mosch, Peterse en Zwinkels starten PR-bureau numen

01-10-2025 | 11:14:52
In Hilversum is PR-bureau numen van start gegaan, opgericht door Frank du Mosch, Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse. Met Rituals als eerste klant

Lancering Digital Agency Group Citizens

30-09-2025 | 08:58:00
De ambities is een toonaangevende digitale groep in de Benelux te worden, met als doel binnen vijf jaar met 20+ agencies uit te groeien tot een Europese referentie in digital strategy, UX, development en performance

SuperHeroes start creator-divisie LOIS

24-09-2025 | 10:56:08
Het platform richt zich op disciplines als film, illustratie, installaties en analoge kunst
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.