Growth Tribe sluit zich aan bij Beeckestijn Business School

Growth Tribe maakt vanaf nu deel uit van Beeckestijn Business School. Growth Tribe wil professionals en organisaties helpen succesvol te zijn in het digitale tijdperk.

Met deze samenwerking spelen Growth Tribe en Beeckestijn Business in op de vraag naar toekomstbestendige vaardigheden in een tijdperk van snelle digitale transformatie en AI-ontwikkelingen. Er worden trainingen en opleidingen aangeboden die interactieve live sessies combineren met online onderwijs.

Bart Meerdink, Managing Partner van Beeckestijn Business School: “Deze overname is een belangrijke stap in de toekomst van permanente educatie voor professionals. We richten ons op het versterken van carrières, teams en organisaties door praktische en blended leeroplossingen.”

Hans Molenaar, oprichter van Beeckestijn Business School:  “De toevoeging van Growth Tribe’s expertise past in onze onze ambitie om een toonaangevende Europese Business School te worden, gericht op boeiende en impactvolle leerervaringen.”

David Arnoux, CEO en medeoprichter van Growth Tribe: “Wat tien jaar geleden begon als een visie, is uitgegroeid tot een beweging die de manier waarop mensen leren en groeien heeft veranderd.”

www.growthtribe.io

 

Meta (Instagram en Facebook) stopt met politieke reclame in EU

27-07-2025 | 23:27:00
Meta heeft aangekondigd per begin oktober 2025 te stoppen met alle campagnes die te maken hebben met politiek en verkiezingen. Dit is een reactie op de aankomende regulering van de EU-verordening politieke reclame die op 10 oktober 2025 van kracht wordt

AndAgencyAmsterdam ontwikkelt studentencampagne

25-07-2025 | 13:27:10
De Rijksoverheid is een social-first campagne gestart die jongeren van zestien tot achttien jaar wijst op rijksoverheid.nl/studeren

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

VRT mag 91,7 miljoen uit Vlaamse reclamemarkt halen

23-07-2025 | 15:26:00
De VRT mag tot 2030 jaarlijks 91,7 miljoen euro genereren met radioreclame, tv-sponsoring en display alsmede preroll en postrolls bij VOD (VRT Max)

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Media Manager bij SPIL*

23-07-2025 | 12:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Media Manager bij SPIL* (Amsterdam)

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.