[Grow by DPG Media] Harry van der Zee (Profuomo): Waarom je je merk steeds opnieuw moet uitvinden

Een merk is meer dan een naam, maar een naam schept wel een eerste verwachting. Veel mensen kennen het Italiaans klinkende merk Profuomo, maar niet iedereen weet dat het moederbedrijf in 1934 is opgericht door een Nederlander. Toch is die naam niet uit de lucht gegrepen, vertelt CEO Harry van der Zee in deze aflevering van Brandkast.

Profuomo heeft een lange historie in de verkoop van dassen en staat nu vooral bekend om zijn comfortabele en tijdloze kleding. Het familiebedrijf is als een kat met negen levens. Wat is het geheim achter dit succes? Hierover spreekt Roger Verdurmen met Harry van der Zee. Hij vertelt over de kansen die de omslag naar hybride werken het merk heeft gebracht. Volgens Van der Zee is het belangrijk om actief te blijven in een steeds veranderende markt en hebben juist de merken die goed op verandering inspelen de toekomst. Dit betekent soms ook, verrassend genoeg, afscheid nemen van een product waarmee je groot bent geworden.

www.dpggrow.nl

www.profuomo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Brandkast! Aflevering 17: Marketing in de zorg

24-04-2025 | 09:00:00
In aflevering 17 van Brandkast! door DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, de Group Chief Strategy & Brand van Partou.

Branded content DPG Media: positief effect op imago Volvo

23-04-2025 | 08:33:00
Het people first gedachtegoed van Volvo vormt de kern van hun strategie om het leven van mensen te vergemakkelijken en verbeteren.

Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60 procent ander publiek

10-04-2025 | 09:00:00
Door Donald Duck in te zetten, was het doel gezinnen met kinderen aan te trekken die anders misschien niet hadden overwogen om het museum te bezoeken

OSRAM straalt met branded content op AutoWeek

08-04-2025 | 10:49:00
OSRAM heeft zijn pijlen erop gericht om in Nederland bekendheid te verwerven met hun geavanceerde LED-verlichtingstechnologie.

Emotie en geld scoren het best bij autobezitters

03-04-2025 | 17:09:00
Berichten over auto's met emotionele of financiële invalshoek scoren het best op AutoWeek.nl.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.