Gordon Farquhar COO Holland & Barrett Benelux
Gordon Farquhar is per 1 augustus benoemd tot Chief Operating Officer van Holland & Barrett Benelux. Gordon Farquhar was al interim COO en maakt nu de overstap naar een vaste aanstelling binnen het bedrijf.
Met ruim 25 jaar internationale ervaring in retail brengt Gordon Farquhar kennis mee uit eerdere leiderschapsrollen bij Boots in het Verenigd Koninkrijk, Hongkong, New York en Nederland. Holland & Barrett ziet de benoeming als een stap om de klantgerichtheid en operationele slagkracht in de Benelux verder te versterken.
Farquhar kijkt uit naar vaste rol bij Holland & Barrett
Thomas Tassone, Managing Director van Holland & Barrett Europa: "We zijn enorm blij dat Gordon nu vast onderdeel is van ons team. Zijn heldere visie op klantgerichtheid, internationale retailervaring en oprechte betrokkenheid bij onze medewerkers maken hem de juiste persoon om onze groeiambities waar te maken."
Gordon Farquhar: "Ik zie veel potentie in Holland & Barrett Benelux. Ik kijk ernaar uit om samen verder te bouwen aan een klantgerichte organisatie, waarin collega’s zich gehoord, gewaardeerd en betrokken voelen."
Holland & Barrett focust op groei en klantgerichtheid
Met de komst van Gordon Farquhar zet Holland & Barrett een stap in het realiseren van de bredere doelstelling: de betrouwbare partner zijn voor meer dan 100 miljoen mensen wereldwijd bij het bereiken van hun gezondheids- en welzijnsdoelen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Omnicom Media Nederland: wijzigingen op komst
Job van Wagensveld wordt CEO van Company.info
Mildred Hutten wordt commercieeldirecteur FD Mediagroep
Technische detachering verschuift in 2026 naar langdurige inzet
DCVF benoemt Sanne Demir tot transitiemanager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen