Giorgio Hokstam op cover Men's Health

 
Radio-dj Giorgio Hokstam werd tijdens zijn vaderschapsverlof verrast met de onthulling van zijn cover op Men’s Health. In de ochtendshow van 100% NL overhandigde zanger Nick Schilder het eerste exemplaar. 

Giorgio Kostam: "Ik dacht eerst dat het een grap was. Ik ben al eens in de maling genomen door ex-collega’s, van ‘je bent gevraagd voor de cover van de Men’s Health.’ Ik helemaal vereerd. Maar toen was het een grap! Dus deze keer kon ik het eigenlijk ook niet geloven toen ik gevraagd werd. Het vergde veel doorzettingsvermogen, vooral met eten in de zomer. Maar na 4,5 maanden hard trainen is het dan toch zover! Ik kan niet geloven dat hij nu al uit is!"

Tijdens zijn vaderschapsverlof wordt de ochtendshow gepresenteerd door Ingrid Jansen en Barry Paf.

www.mediahuis.nl

www.mediahuisradio.nl

www.menshealth.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk)

08-10-2025 | 10:23:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Beeldredacteur De Telegraaf

08-10-2025 | 10:06:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Beeldredacteur De Telegraaf - Amsterdam

Audiohuis lanceert podcast Met Nadia in Parijs

03-10-2025 | 16:32:00
Audiohuis komt met de wekelijkse podcast onder de titel Met Nadia in Parijs waarin presentatrice en journalist Nadia Palesa Poeschmann een bijzondere Nederlander ontmoet die in Parijs is gaan wonen en werken

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever bij Dagblad van het Noorden

01-10-2025 | 10:00:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Verslaggever bij Dagblad van het Noorden - Emmen

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur (Tijdelijk)

01-10-2025 | 09:23:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.