Giorgio Hokstam op cover Men's Health
Radio-dj Giorgio Hokstam werd tijdens zijn vaderschapsverlof verrast met de onthulling van zijn cover op Men’s Health. In de ochtendshow van 100% NL overhandigde zanger Nick Schilder het eerste exemplaar.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis lanceert Banenrijknoord
De lancering markeert de eerste grote regionale uitbreiding van het merk en vormt een belangrijke stap in de ambitie van Mediahuis om de regionale vacaturemarkt te moderniseren en te versterken.
Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie
Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het belang van klantgerichte innovatie en strategische keuzes
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen