Geert Smid Business & Operations Director SimpelZodiak
SimpelZodiak heeft Geert Smid benoemd tot Business & Operations Director. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de producent, waaronder offerte- en contracttrajecten en de internationale verkoop van formats.
Justine Huffmeijer, Managing Director SimpelZodiak: "We hebben in de afgelopen jaren een enorme professionaliseringsslag gemaakt binnen SimpelZodiak en Geert had daar een bijzonder groot aandeel in. We zijn dan ook blij dat hij in deze nieuwe rol kan blijven werken aan grensverleggende titels en het verder uitbouwen van SimpelZodiak."
Focus op groei en innovatie
Geert Smid: "Deze nieuwe rol biedt niet alleen mooie kansen voor mij persoonlijk, maar het is vooral een kans om samen met het team van SimpelZodiak het bedrijf verder te laten groeien. Ik kijk ernaar uit om te optimaliseren, te vernieuwen en te bouwen aan een toekomstbestendige organisatie. De afgelopen jaren zijn we enorm gegroeid in het aanleveren van kwaliteitsprogramma’s voor diverse zenders, streamers en digitale platforms, en deze benoeming laat zien dat SimpelZodiak zich klaar maakt voor de toekomst. Een geweldige uitdaging waar ik met veel energie aan begin!"
Ervaring binnen de media-industrie
Voordat Smid in 2023 bij SimpelZodiak begon als Business Manager, was hij actief als technisch producer en productieleider bij Talpa Studios, Eyeworks, Fremantle en Mediawan Skyhigh.
SimpelZodiak ontwikkelt en produceert een breed scala aan programma’s, van bekende formats zoals Je Zal Het Maar Hebben en Special Forces tot documentaireseries als God, Ik ben Gay en Beatrix. Begin maart presenteerde het bedrijf tijdens de London TV Screenings het format Football Island en startte het avontuurprogramma Shaolin Heroes op Videoland.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sophie Diepstraten strateeg Hotel L’Amour
Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio
RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding
De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt
WPP Media presenteert Benelux-leiding
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie
Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen