Geert Mol Country Lead Nextdoor Nederland

Nextdoor, het wereldwijde platform dat buren met elkaar verbindt, heeft Geert Mol tot Country Lead Nederland benoemd.

Vanaf 1 juni 2023 is hij verantwoordelijk voor de Nederlandse tak van Nextdoor. Geert Mol, eerder werkzaam bij technologiebedrijf Meta, is in zijn rol verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding over het lokale team en zet in op verdere groei van het buurtplatform volgens de Nederlandse merkstrategie.

Samen impact maken

Nextdoor is een platform dat bouwt aan een omgeving waarin buren en organisaties samenkomen om elkaar te helpen, klussen te klaren en sociale contacten te bevorderen. Momenteel gebruikt bijna 1 op de 5 Nederlandse huishoudens de app.

Geert Mol: "Ik ben trots om deel uit te maken van het Nextdoor-team. Samen met mijn talentvolle team en onze waardevolle partners kijk ik ernaar uit om Nextdoor zowel op nationaal als internationaal niveau te laten groeien en onze merkpositie te verstevigen. Door meer buren met elkaar en lokale organisaties te verbinden kunnen we lokale gemeenschappen verder versterken. Het is mijn ambitie om daar een verbindende rol in te spelen."

Laura Roche, Managing Director Northern Europe Nextdoor: "Ik ben enorm blij dat ik Geert Mol als nieuwe Country Lead voor Nederland mag aankondigen. Zijn buitengewone leiderschap en strategische visie stellen hem in staat een blijvende impact te maken. Met Geert aan het roer zijn we ervan overtuigd dat we ons merk naar een nieuw niveau kunnen tillen."

www.nextdoor.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

De Telegraaf vernieuwt app en site voor mobiel gebruik

04-06-2025 | 11:47:00
De Telegraaf heeft de app en de (mobiele) website volledig vernieuwd. De vernieuwing draagt bij aan de digitale gebruikerservaring, met nadruk op mobiel

VAB-onderzoek: tv-reclame verhoogt digitale betrokkenheid

04-06-2025 | 10:52:00
Een analyse van de Video Advertising Bureau (VAB) toont aan dat tv-campagnes een significante toename in website- en appbezoek genereren

PINK en Onze Kapel lanceren campagne voor Museumkaart-app

03-06-2025 | 15:38:00
De Museumkaart is voortaan ook digitaal beschikbaar. Na een test onder trouwe gebruikers kunnen nu alle museumbezoekers in Nederland hun kaart via een app gebruiken.

Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions

27-05-2025 | 17:07:00
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.

VCR en NPO lanceren app Radioplayer Nederland

15-05-2025 | 02:42:00
De Vereniging Commerciële Radio (VCR) en de Nederlandse Publieke Omroep hebben samen met Radioplayer Worldwide de Nederlandse versie van de Radioplayer-app gelanceerd

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.