Gardeners partner van Plant FWD
Dit jaar is Gardeners partner van Plant FWD.
Plant FWD streeft naar een evenwichtigere voedselconsumptie met 60 procent plantaardige eiwitten in 2030. Dit is cruciaal voor het verzekeren van een duurzame toekomst.
Op 23 en 24 april organiseert Plant FWD de tweede editie met nationale en internationale sprekers in Theater Amsterdam waar toonaangevende ondernemers, investeerders, bedrijven, change-makers, overheden en toekomstige talenten in de plant based voedselindustrie samen komen om verder te bouwen aan een Plant Forward-toekomst en zo de transitie te versnellen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne
Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR
Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit
Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025
Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt