
Gardeners partner van Plant FWD
Dit jaar is Gardeners partner van Plant FWD.
Plant FWD streeft naar een evenwichtigere voedselconsumptie met 60 procent plantaardige eiwitten in 2030. Dit is cruciaal voor het verzekeren van een duurzame toekomst.
Op 23 en 24 april organiseert Plant FWD de tweede editie met nationale en internationale sprekers in Theater Amsterdam waar toonaangevende ondernemers, investeerders, bedrijven, change-makers, overheden en toekomstige talenten in de plant based voedselindustrie samen komen om verder te bouwen aan een Plant Forward-toekomst en zo de transitie te versnellen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lisanne Schneider Senior PR-Consultant UPR Agency
ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland
TEAM LEWIS neemt Instinctif UK over
Refurbed kiest Counter voor eerste landelijke PR-campagne
ICMA 2025 - Lilyland: Eerste foodtruckfestival voor honden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt