Funda kiest Media.Monks voor aangescherpte merkidentiteit

Woonplatform Funda heeft digitaal end-to-end-bureau Media.Monks aangesteld als partner om haar merkidentiteit aan te scherpen.

Funda wil, door samen te werken met Media.Monks, een sterke merkidentiteit ontwikkelen die zowel online als offline goed te gebruiken is. Hiermee streeft funda ernaar om een consistente en unieke ervaring te bieden, passend bij het Brand Experience-traject dat in 2023 veel aandacht binnen de organisatie kreeg.

Charlotte Zelders, Marketing Director bij funda: "Bij funda blijven de ambities groeien en daar hoort ook een ambitieuze partner bij. We zijn een gevestigd merk in Nederland, maar dat betekent zeker niet dat we stilzitten. We kijken ernaar uit om samen met Media.Monks, een bureau dat altijd vooruit heeft gelopen in digital, verder aan ons merk te bouwen."

Vanessa Hofland-Noordervliet, Managing Director Media.Monks N: "Het is een eer om met een merk als funda samen te werken. Met zo’n sterk merk is het essentieel om het robuuste merkfundament als springplank te gebruiken en tegelijkertijd te onderzoeken hoe we in de nabije toekomst de merkwaarden nog meer tot leven kunnen brengen."

www.mediamonks.com

www.funda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.