Funda kiest Dorst & Lesser als social media partner

Funda, hét online vastgoedplatform waar vraag en aanbod op de woningmarkt samenkomen, kiest Dorst & Lesser als social media partner. Samen zetten ze zich in om de online zichtbaarheid van het merk te vergroten.

Social strategie

Dorst & Lesser is verantwoordelijk gesteld voor de overkoepelende social strategie, content productie en social campagnes. Ook zal Dorst & Lesser de grotere contentproducties voor het content platform en productcampagnes voor funda breed oppakken. Robert Withagen, Creative Director bij Dorst & Lesser: "Wij zijn trots om dit mooie merk aan ons klantportfolio toe te voegen. Een uniek platform dat centraal staat in heel Nederland. Wij kijken ernaar uit om met onze kennis en expertise op vlak van social te kunnen bijdragen aan de positionering van funda."

Meer dan een vastgoedplatform

Met het meeste complete woningaanbod van Nederland, weten miljoenen bezoekers funda iedere maand te vinden in hun zoektocht naar een passende nieuwe woning. Een belangrijke functie, maar funda is veel meer dan alleen een vastgoedplatform.

Lindsey Luske, social media marketeer bij funda: "In de afgelopen jaren hebben we veel producten ontwikkeld voor iedereen die zich op de woningmarkt begeeft of wil begeven en bieden we ook relevante inzichten en oplossingen voor de huiseigenaar. Maar we zijn er ook voor degene die simpelweg inspiratie wil opdoen. We hebben voor een samenwerking met Dorst & Lesser gekozen omdat we ervan overtuigd zijn dat we samen onze aanwezigheid op social media kunnen vergroten en onze doelgroep bewust kunnen maken van de vele mogelijkheden die funda te bieden heeft."

www.dorstenlesser.com

www.funda.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.