Frans Kok en Karin Schut starten De Merkverkenners

Frans Kok en Karin Schut starten samen een initiatief onder de naam Merkverkenners. Frans Kok was van januari 2016 tot mei 2023 directeur van het Nationaal Luisteronderzoek. Karin Schut was van 2017 tot 2023 directeur van de Vereniging Internet Exploitanten (VINEX) en net als Frans Kok nauw betrokken bij de totstandkoming van het Nationaal Media Onderzoek (NMO).

De Merkverkenners zetten de methode van opstellingen in voor merk- en organisatievraagstukken. Daarmee helpen zij beslissers inzicht te krijgen in factoren die bewust of onbewust invloed hebben op het succes van hun plannen, maar vaak onbenoemd blijven in rapporten en adviezen. Beslissingen worden met deze inzichten beter en met meer vertrouwen genomen.

Frans Kok blijft hiernaast verbonden aan het Nationaal Media Onderzoek (NMO) waar hij sinds mei 2023 hoofd communicatie van is. Ook blijft Frans Kok auditor bij de stichting toetsingsbureau KCC. Karin Schut blijft ook actief als freelance onderzoeker, momenteel voor onder meer het Commissariaat voor de Media.

www.demerkverkenners.nl

www.franskok.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt merkpositionering Next Energy

23-04-2025 | 15:03:00
Onder het motto Iedereen dynamisch wil het energiebedrijf dynamische energie onder de aandacht brengen als toegankelijke en voordelige optie voor consumenten.

awesome. agency scherpt positionering aan

15-04-2025 | 18:32:00
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.

LeadLogic bestaat 10 jaar en kijkt terug op groei

14-04-2025 | 14:37:54
Het bureau is in de afgelopen jaren gegroeid tot een organisatie met meer dan dertig medewerkers en heeft meerdere onderscheidingen ontvangen.

Lemon Scented Tea ontwikkelt merkpositionering voor Cortina

07-04-2025 | 16:26:00
De samenwerking omvat strategie, advertising en design, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.

Campagne Media Reverse versterkt merkpositie Rode Kruis

07-04-2025 | 14:38:00
Met drie verschillende spots richt de hulporganisatie zich op thema’s als aardbevingen, vluchtelingen en overstromingen. Het doel is om het Rode Kruis stevig te positioneren als dé partij voor noodhulp.
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.