
Frank Volmer over de Gouden Loeki 2024
De 60-jarige Ster organiseert de Gouden Loeki voor het 30ste keer. Nieuw: de Gouden Loeki voor Goede Doelen
Marketing Report is bij Ster Gouden Loeki. Wij spreken Frank Volmer, algemeen directeur van Ster.
Frank Volmer: "De Gouden Loeki zelf is gewoon een leuk feestje. Maar als je er met wat meer afstand naar kijkt dan is het van belang dat reclames leuk zijn om naar te kijken en door het publiek worden gewaardeerd. Niemand heeft wat aan reclames waarbij de kijker meteen afhaakt."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Sportfans zijn nu communities met invloed
Van miljardencontracten voor uitzendrechten tot straatvoetbal-geïnspireerde stunts: de sportwereld zit midden in een marketingrevolutie.
ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.
[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager
[Vacatures] The Invaders zoekt een Campaign Lead
The Invaders is per direct op zoek naar een Campaign Lead
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Jr. Project Manager
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Project Manager - Fulltime - Amsterdam
Gepubliceerd door: Bas Vlugt