Fit at Home, ONS en Kompas Publishing introduceren Fit at Home-workouts

Sportapp Fit at Home gaat een samenwerking aan met de Nederlandse televisiezender ONS en Kompas Publishing. Vanaf 3 juni zal ONS elke werkdag om 9:45 uur een Fit at Home workout uitzenden, met als doel heel Nederland thuis te laten bewegen.

Deze samenwerking combineert de deskundigheid van Fit at Home op het gebied van bewegen met het bereik en de toegankelijkheid van ONS op televisie. Door deze krachten te bundelen, zullen kijkers van ONS kunnen genieten van hoogwaardige workouts en het gemak ervaren om te bewegen vanuit hun eigen huis.

Antje Monteiro, Founder & CEO van Fit at Home: "Als pionier op het gebied van thuissporten en online fitness streven we er voortdurend naar om nieuwe manieren te vinden om mensen te bereiken en hen te ondersteunen bij het verbeteren van hun gezondheid en welzijn. De samenwerking met ONS stelt ons in staat om ons bereik verder uit te breiden en nog meer mensen te inspireren om actief te worden."

De uitzendingen zullen een breed scala aan workouts bevatten, geschikt voor alle fitness niveaus en leeftijden.

Chantal Lampe-Roeters, zendermanager bij ONS: "We zijn verheugd om samen te werken met Fit at Home om onze kijkers elke werkdag te voorzien van inspirerende en toegankelijke workouts. Gezondheid en welzijn was nog niet eerder zo onder de aandacht op de zender, en deze samenwerking stelt ons in staat om onze kijkers nog meer te bieden op dit gebied."

De Fit at Home workouts zullen vanaf 3 juni elke werkdag te zien zijn op ONS, om 9:45 uur. Kijkers kunnen de lokale televisiegids raadplegen voor specifieke uitzending.

www.fitathome.com

www.kijkbijons.nl

www.kompaspublishing.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Televisieseizoen vol vertrouwde titels en klassiekers

28-08-2025 | 10:25:00
Waar vorig jaar nog sprake was van veel wisselingen en experimenten, is er dit seizoen vooral sprake van stabiliteit.

Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne

28-08-2025 | 09:00:00
Arnold Schwarzenegger en Ralf Moeller zijn binnenkort samen te zien in een nieuwe campagne van doe-het-zelfmerk Parkside.

YouTube vergroot voorsprong als grootste tv-distributeur

27-08-2025 | 11:09:00
YouTube blijft de grootste televisiedistributeur volgens Nielsen en stond in juli voor de zesde maand op rij bovenaan de Media Distributor Gauge

Aardman en TikTok zoeken grootste Shaun the Sheep-fan

26-08-2025 | 13:46:50
De winnaar krijgt bovendien een rol in de nieuwe film The Beast of Mossy Bottom, die in 2026 verschijnt.

Ster: omzetcijfers eerste half jaar 2025 fors gedaald, tv -18,5%

26-08-2025 | 00:15:00
Ster heeft bekend gemaakt over het eerste half jaar 15,8 procent minder aan omzet te hebben gedraaid om uit te komen op 88,88 mljoen euro omzet


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.