Fightclub verrast winnaars M100 met uniek AI-portret
De 100 meest invloedrijke marketeers van Nederland waren tijdens het M100-event nog niet bekendgemaakt of ze hadden al een uniek, met AI gemaakt, portret in hun inbox. De M100 AI Hall of Fame 2024 is een idee van Brand & Performance Agency Fightclub.
Hugo van Mol, Managing Director Fightclub: “Wat zou het communicatievak zijn zonder de marketeers die samen met hun bureaus elke dag weer alles geven voor het beste werk? Dat beseffen we bij Fightclub maar al te goed. En wanneer je als marketeer vervolgens ook nog eens wordt geselecteerd voor de Marketing Report M100 dan verdient dat extra waardering. Daarom hebben wij de ‘M100 AI Hall of Fame 2024’ gecreëerd: een collectie unieke portretten, gemaakt met onze eigen mix van creativiteit en Artificial Intelligence.”
Iedereen kan zijn eigen portret bekijken en downloaden door naar fightclub.nl/m100 te gaan. Mocht je ‘m willen delen op je social accounts, tag dan gerust Fightclub.
Richard Hol, Creative Director Fightclub: “We zijn niet over één nacht ijs gegaan om de M100 AI Hall of Fame 2024 te ontwikkelen. Wie de winnaars zouden zijn was ook voor ons volstrekt onbekend tot het moment van bekendmaking tijdens het event op de avond van 7 december. Omdat we hen binnen enkele seconden na bekendmaking wilden verrassen met hun eigen AI-portret hebben we portretten van álle 300 genomineerden moeten maken. Niet alleen de creatieve afdeling heeft zijn schouders eronder gezet, maar iedereen van projectmanager tot influencer marketeer is inmiddels volleerd prompt engineer.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub doet activatie met Marketing250
Jade Kops in gesprek met Bas Smit tijdens het M100 Event 2025
Dave Frauenfelder meest invloedrijke marketeer in Nederland
Maud Burgers weer meest invloedrijk in Nederlandse PR wereld
Victor Knaap meest invloedrijk in digitale bureauwereld
Maiko Valentijn meest invloedrijk in mediabureauwereld
Dave Frauenfelder: Een ode aan de duizenden anderen
Darre van Dijk meest invloedrijk in reclamebureauwereld
Monica Geuze opnieuw meest invloedrijke influencer van Nederland
Arjen Lubach opnieuw meest invloedrijk in de Nederlandse media
Ruud Verheijen verlaat Wavemaker en WPP Media
Els Dijkhuizen verlaat Heineken
Media250 2026 | De Genomineerden
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert