Feyenoord kiest Zumub als partner in sportvoeding

Feyenoord en sportvoedingmerk Zumub slaan de handen ineen voor een samenwerking die volledig in het teken staat van topprestaties. Als Official Supplier levert Zumub hoogwaardige supplementen en prestatieproducten aan Feyenoord 1, Feyenoord Vrouwen 1 en alle jeugdteams. De samenwerking ondersteunt spelers tijdens trainingen, herstel en wedstrijddagen en benadrukt het gezamenlijke streven naar innovatie en gezondheid in de topsport.

Versterking van positie in Nederland

Voor Zumub betekent de samenwerking een belangrijke stap in de Nederlandse markt, een kernregio binnen de Europese groeistrategie van het merk.

Urbano da Veiga, CEO van Zumub: “We zijn trots op onze samenwerking met Feyenoord, een club die bekendstaat om haar passie, geschiedenis en toewijding aan prestaties. Onze gedeelde focus op innovatie en topprestaties maakt dit een natuurlijke en inspirerende samenwerking.”

Voeding als sleutel tot succes

Naast het leveren van producten omvat het partnerschap ook initiatieven op het gebied van sportwetenschappelijk onderzoek.

Ruud van der Knaap, commercieel directeur Feyenoord: “We werken bij Feyenoord met veel bedrijven en organisaties samen, maar het is extra mooi als zo’n samenwerking een directe impact heeft op de prestaties van onze spelers. En al helemaal als alle Feyenoord-teams hiervan kunnen profiteren, zoals bij het partnerschap met Zumub.”

Stijn Vandenbroucke, hoofd performance Feyenoord: “Bij Feyenoord gaan we in alles voor de allerhoogste kwaliteit. Met Zumub als partner bieden we onze spelers de beste voedingssupplementen om prestaties te maximaliseren, van de Feyenoord Academy tot het eerste elftal.”


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Coca-Cola opnieuw partner van KNVB tot en met 2028

11-12-2025 | 10:48:19
Na een korte onderbreking hervatten beide organisaties hun samenwerking, met als gezamenlijk doel de beleving voor Oranjefans verder te versterken.

Rabobank investeert bijna 50 miljoen in TeamNL

03-12-2025 | 11:12:12
Rabobank breidt de samenwerking met TeamNL uit en wordt per 2027, naast Staatsloterij, hoofdsponsor van TeamNL, TeamNL Paralympisch en TeamNL Talent.

Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival

26-11-2025 | 09:44:00
De samenwerking tussen Uber en het festival biedt een alternatief perspectief op de Amsterdamse grachten.

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

TP Vision: Robert Lewandowski en Frenkie de Jong gezichten Philips Ambilight tv

14-11-2025 | 11:16:00
FC Barcelona-voetballers Robert Lewandowski en Frenkie de Jong zijn komend seizoen de gezichten voor Philips Ambilight tv
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.